Galajurk Den Bosch

Weet iemand waar je in Den Bosch ergens galajurken kunt vinden, in welke winkels? :slightly_smiling_face:
Nouja eigenlijk korte galajurken, dus cocktail.
Is voor het kerstgala, en het lijkt me fijner om gewoon in een winkel te kunnen passen in plaats van het via internet te bestellen…

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Geen idee! Maar ik zou even op google zoeken!

bij boetiek touch in de visstraat :slightly_smiling_face:

En die boetiek Touch, mag ik vragen wat daar ongeveer de prijzen van zijn? :slightly_smiling_face:
Als je die weet natuurlijk.
Iig bedankt! :slightly_smiling_face:

http://www.qooqle.nl/?q=galajurken+den+bosch

hmm die prijzen verschillen vrij veel, ben daar 1x binnen geweest en zag prijzen van 50 euro maar ook weer van 250…

Ik ben niet dom, dus daar heb ik al lang gekeken, maar het is vanaf een site vaak lastig te beoordelen of er ook leuke dingen bijzitten, bovendien is een beoordeling van een persoon vaak beter.
En daar komt ook nog bij dat niet alle winkels een site hebben of dusdanig makkelijk te vinden zijn…

Toch bedankt.

Je kunt beter vragen waar niet :stuck_out_tongue:
Bij de Zara, H&M, Steps, SPS superstar, Bijenkorf, Dept, WE, V&D, Men at Work en noem maar op. En als je een wat duurdere zoekt kun je bij de Bijenkorf, Juul, Scene en Pulp kijken.

Thanks, aan die winkels heb ik iets :slightly_smiling_face:

Overigens over webshops, nelly.com is een hele goede, weten jullie toevallig nog meer van dat soort webwinkels? :slightly_smiling_face:
Ben niet echt bekend op dat gebied eerlijk gezegd :wink:

^ Ik vind dat je bij ASOS vaak wel hele leuke cocktailjurkjes kunt vinden!