galajruk

Hee meiden.
Ik heb dit jaar weer een kerstgala op school en ik wil dit jaar een echte mooie jurk (want meestal pak ik gewoon iets dat in mijn kast ligt), maar ik heb geen idee waar ik de geschikte jurk kan vinden… Ik wil er niet zo heel veel geld aan uit geven. Het liefste maximaal 20 euro, maar als hij echt heeel mooi is, dan heb ik er ook wel 30 euro voor over. Voor de rest heb ik niet echt eisen.
Als je een geschikte winkel weet of je hebt zelf een jurk thuis die ik mag overkopen, laat het me dan weten!
xx

Ik zoek-topic of galajurk topic.

Voor mij persoonlijk is het heel lastig om een galajurk te vinden onder de 30 euro, laat staan onder de 20 euro. Maar je kunt kijken bij winkels als h&m en misschien bij de c&a?

Verder is er hier op GS nog een algemeen galajurk topic, misschien past je vraag daar beter. Dan hoef je hier geen apart topic voor te hebben en dan kun je daar misschien inspiratie opdoen of is er iemand die haar galajurk aan jou wil verkopen?

Hm. Voor een lange jurk lijkt dat bedrag me niet echt haalbaar, voor een korte jurk vind ik t persoonlijk ook een beetje een onrealistisch budget :wink:
Misschien kan je voor tweedehandsjurken kijken? Of online: http://www.dorothyperkins.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33053&storeId=12552&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=208648&parent_categoryId=208600&beginIndex=1&pageSize=20#catalogId=33053&storeId=12552&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Price%20Ascending&categoryId=208648&parent_categoryId=208600&beginIndex=1&pageSize=20

^bedankt voor die link!

Ooooh er is een winkeltje in Utrecht… die hebben ze vast ook in andere steden… maar ik ben vergeten hoe die heet. Maar daar hebben ze soms echt super leuke jurkjes. Ik geloof dat het iets van de Sascha is… hmm ik twijfel wel haha maar ik heb daar een keer een jurkje van 20 euro gekocht en ik vind hem nog steeds geweldig. :’)

Nee het is geloof ik de Salsa… :slightly_smiling_face:

Bij de primark hebben ze ook hele mooie kerst achtige jurken
De kwaliteit is natuurlijk wel iets minder, maar goed je hebt hem toch maar 1 keer aan

Slotje, mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/acutet-grote-galajurk-topicacute-84054.0.html