Galaajongen

:relieved: Hoi,

Laatst had ik gala op school en een jongen die ik al een tijdje leuk vind was er ook.Zijn vrienden riepen telkens mijn naam als ik langs liep en lieten daarna telkens de naam van hem vallen.Op school wordt ik soms ook wel een beetje geplaagd door hem en roept hij ook wel eens mijn naam.Zijn vrienden doen dat ook altijd.

Weten jullie mischien hoe ik erachter kan komen of hij mij leuk vind, of dat het gewoon lullig bedoelt is?

Sorry voor het hele verhaal,maar wil het zoo graag weten haha :cold_sweat:

xxxx

Ga naar het “Vindt hij me leuk?”-topic.

Kan je niet uit zijn gedrag afleiden of hij het al plagend of al uitlachend bedoeld?

Uhm
vraag het hem. Of vraag hem verkering, en als ie nee zegt zeg je grapje. Dan pak je hem terug als hij het niet meent :stuck_out_tongue: Maar oke dat is kinderachtig eigenlijk.
Wat kaashaas zegt, je moet bij dat topic zijn.

Eh, de ene keer lijkt het of hij het voor de grap bedoeld maar aan de andere kant lacht hij soms heel lief.
Dankje voor jullie reacties:), ik ga wel even bij dat topic kijken.

Ik had op de middelbare ook altijd dat een paar jongens een naam van mijn klasgenoot riepen :cold_sweat: Waarom heb ik eigenlijk nooit echt geweten. Ja ik vroeg het wel aan een die jongens en toen zei hij; voor de gein. Dus er was niet echt een bijbedoeling (’:? En het was niet leuk. Altijd als ik in de buurt was riepen ze die naam en deden ze altijd zo; :grinning_face_with_smiling_eyes:. De neef van mijn klasgenoot heb ik wel leuk gevonden maarja dat is al zo lang geleden. Achja… Hier heb je niks aan dus vergeet het maar. Ik denk dat je het beter kan navragen xD

Het lijkt mij dat hij je plaagt. Als een jongen echt gevoelens heeft voor een meisje lijkt het mij logischer dat hij het niet direct aan al zijn vrienden vertelt, ook jongens zijn verlegen in dat soort dingen. Heb je hem op msn? ga anders een keer een praatje met hem maken. Wss merk je vanzelf wel of hij jou leuk vind, of dat er niks achter zit.