Gala.

Als je vind dat ik mee aanstel ofzo, reageer dan gewoon niet, daar heeft niemand iets aan.

Nou;
ik heb vorige week een jongen ontmoet op school, en ik vind hem dus best wel leuk. Hij vind mij ook leuk zei hij. En wij hebben op school volgende week een kerst-gala. En daar hadden we het over op msn. toen zei ik dat ik waarschijnlijk niet heen ga, en toen zei hij;'als je heen gaat, mag je gratis met mij dansen ’ dus ik dacht; dan ga ik heen ;p. Toen hadden we het er nog even over ( het gala ) en toen zei ik dat ik niemand heb om mee heen te gaan omdat al mn vriendinnen op een andere school zitten. En dus misschien niet ga. Toen zei hij dat hij gewoon naar school ging, en wel ziet wie er is. En toen vroeg ik;'zullen we er anders samen heen gaan? dan ga ik sowieso heen ’ en toen zei hij;'ja is goed ’ . Nu zag ik hem vandaag op school en hij vroeg:‘en… ga je naar het gala?’ ( en hij vroeg nog dingen over een jurk ofzo ) maaaar… denken jullie dat hij snapt dat ik het als een date bedoelde? ( ik weet dat jullie niet in zn hoofd kunnen kijken ) … en weten jullie anders nog iets, om een beetje onopvallend te vragen of hij snapte dat ik het als date bedoelde?

En met ‘date’ bedoel ik dat we met zn 2en ergens afspreken en als dan samen heen gaan, dat ik daar met hem ben, en hij er met mij is (A)

xx

jaa ik denk dat hij het wel snapt
zeg gewoon even uit niets ofzo; hm zal ik van te voren dan naar jou toe komen of kom jij me ophalen :angel:

Oh grapje ik heb het verkeerd begrepen, laat maar xD

Ik zal dat doen als ik jou was :slightly_smiling_face:

t is zeker als een date bedoelt… maar ik denk dat het wel eens tegen zou kunnen gaan vallen voor jou… aangezien hij (en jij ook wel wss) allemaal mensen kent en daar mee gaat praten en zo, kbedoel het blijft gewoon op school ;p

ik had juist keihard eruit geschreeuwt dat ik een date had, toen sown vriend van me vroeg of hij mij meost meenemen. Was best een schaam moment maar hij kon er om lachen.

Maarja, je kan vragen oftiej nog met je mee wilt ofsuw of dat ie je misschien thuis wilt ophalen omdat je niet in het donker mag rijden?

dank jullie wel voor julie reactie’s!! :grinning:

Hij had dus wel door dat ik het als date bedoelde, hij zei ook:‘Ik ga met Linda naar het galaaaaaaa!;D’ dus… :stuck_out_tongue:
En we hebben nu ook bijna met elkaar ;$
maar hoe spreek je dan af voor z’on gala?
want hij woont naast de school, en ik best ver weg, dus ik ga niet van hem verwachten dat hij me ophaalt:P
maar hoe begin ik er dan het beste over, over hoe we afspreken/ er heen gaan? (A)

Gewoon met hem praten lijkt mij xD

hahahaha, praten ofcourse ;d

hoe bedoelen jullie praten??
ik bedoel; we hadden afgesproken om ergens af te spreken en er dan samen heen te fietsen.
maar hoe begin ik er dan over om waar/hoelaat af te spreken?
gewoon;’ zullen we dan donderdag 8 uur bij de… afspreken? ‘’
of ; ‘’ hoelaat/waar speken we donderdag af?’’

zoiets??

Ja :stuck_out_tongue: Niet teveel stressen!
Doe gewoon net als wanneer je met een normale vriend af hebt gesproken.
Veel plezier!