Gala

Heehee,

Ik zit al een tijdje na te denken over mijn gala (in 2016), ik weet dat het vroeg is maar dat vind ik gewoon leuk :slightly_smiling_face:. En als je de jurk bijvoorbeeld in Amerika wil bestellen, moet je er ook wel optijd mee komen. Nou is mijn vraag aan jullie waar ze mooie galajurken hebben, waar jullie ze gekocht hebben, foto’s enz. enz. Het mag allemaal! Ik woon trouwens in Brabant, dus ik ga niet naar een winkel in de andere kant van Nederland :wink:.
Ik wil graag een korte galajurk, dus hebben jullie tips?

Alvast bedankt!
xoxo

lightinthebox (china)

Ik heb geen ervaring met galajurken daar maar wel met andere kleding, die kwam goed aan. Houd wel rekening met zo’n 4 weken levertijd (ook als je versnelde verzending aanklikt, mijn bestelling bleef eerst twee weken op betaling in afwachting staan) en invoerkosten van de douane, die staan niet op de site zelf vermeld maar daar kan je op internet veel over vinden ^^

Ik heb ook ooit een galajurk besteld bij lightinthebox was het geloof ik… maar hou erg goed rekening met de maten! Als het goed is staan er afmetingen van de jurk bij, wees echt heeeeel precies om dit bij jezelf op te meten. Ik had twee centimeter verkeerd afgelezen, waardoor de jurk niet paste :confused:

Dat klinkt vervelend, en je kunt ook niet retourneren geloof ik. Bij mijn korset was dit geen probleem (maar dat is natuurlijk ook een stuk minder nauwkeurig aangezien je die zelf dichtsnoerd… )

De galazaak! Online kan je de winkel bekijken. De winkel zit onder andere in 's-Hertogenbosch.

klopt hahaha, maar ik was net te laat… overwoog eerst nog om 'm te laten verstellen, dus was bezig om uit te zoeken of dat kon, bleek bijna net zo duur te worden als een nieuwe jurk dus toch maar niet gedaan… dus nu heb ik hier nog een jurk liggen die net niet past :stuck_out_tongue: erg zuur, want t is een vet mooie jurk hahaha