GALA

Wat doe je eigenlijk allemaal op een gala :blush: een jongen vroeg of ik met hem mee wilde… maar wat doe je dan eigenlijk allemaal :blush: xx

Dansen en er leuk uitzien!

Zorg gewoon voor een mooie jurk en geniet! Vooral niet de hele tijd over meidendingen praten:D

Wat voor jurk :frowning_face: en moet ik dan ook hakken aan?

dat is wel het leukste ja !

Zeker weten wel het leukste! Gewoon lekker dansen, en plezier maken! En als je die jongen leuk vindt, wordt het misschien nog wel wat :wink:

Een mooie lange gala jurk en je haar mooi gerkuld of opgestoken met killer heels! Dan ben je helemaal compleet voor de avond :slightly_smiling_face:

kijk eens in het galajurk topic

Ligt er aan wat voor gala, haha. Is het een gala van een middelbare school, een studentenvereniging, een boekengala? :slightly_smiling_face:

Een wat sjiekere jurk dan je normaal aan doet, en je hoeft niet perse hakken te dragen, gewoon mooie glitterballerinatjes kunnen ook prima en zijn toch leuk voor een feest!

Een nette jurk en ga alsjeblieft geen hakken aan doen als je er niet op kunt lopen. Er bestaan ook hele leuke ballerina’s. Ik heb 2 schoolgala’s overleefd op ballerina’s.
Als je wilt kan ik wel een PM sturen met daarin de outfits die ik aan heb gehad, dan heb je misschien een beetje een idee over wat een leuke jurk kan zijn voor een gala.

Dit had ik aan laatst naar gala op school ( heb de foto wat verkleind omdat ik niet wil spammen ofzo hahah)
Dus een coctail jurkje en hakjes eronder kan ook prima :slightly_smiling_face:

Wauw, echt een heel leuk jurkje! Waar heb je die vandaan ?:slightly_smiling_face:

Leuk jurkje! Maar officieel is dat dus geen gala maar cocktail. Volgens mij verschilt het per school, maar bij ons moest je echt in het lang.