Gala!?

Hii,

Wij hebben met school volgende week(!!) een gala, ik heb al wat jurkjes besteld op internet, en die kunnen elk moment binnenkomen, ze zijn niet heel speciaal ofzo maar ik moest wat met mijn belachelijk lage budget(ik heb last van baantjeloze feestdagencrisis), ik moet nog schoenen hebben, daar heb ik al wel een idee van & dat is ook niet het probleem (hoewel ik nog niet weet of ik wel kan dansen op hoge hakken? )

Maar nu ben ik dus op zoek naar dé perfect make-up look. IK wil iets met goud denk ik, iets van goude smokey eye ofzo. ik heb niet zo heel veel make-up, en heb nu wel iets gouds gekocht, heef er iemand tips voor gala make-up waar je niet hele speciale dingen voor nodig hebt, maar wat toch speciaal & opvallend is?

Over mijn kapsel moet ik ook nog nadenken, ik heb best lang haar maar wil het niet opsteken ( dan zie ik eruit als een vrouw van 80 waarvan het kapsel mislukt is) dus ik wil waarschijnlijk iets met krullen. Die tips zijn ook hartelijk welkom!

ThankYoou (:

Loves,

Schoenen: ze hebben leuke goedkope dingen bij jumex, die zitten niet op veel plekken, maar daar hebben ze echt veel. Anders misschien new look (online of in de winkel, weet niet waar je woont?) Probeer gewoon even of het goed gaat, en koop niet te hoge hakken, want ik vind het altijd zo zonde als je avond minder leuk wordt door zere voeten.
Make-up: ik zou mascara, eyeliner (niet te dramatisch, gewoon een bescheiden streepje), gouden oogschaduw en zwarte/donkerbruine oogschaduw gebruiken en gewoon op youtube zoeken naar een tutorial.
En dan je haar… als je het niet wil opsteken maar krullen, dan moet je het niet opsteken, maar krullen :stuck_out_tongue: Dat lijkt me logisch. Je kan het ook een klein beetje opsteken: twee plukjes van de zijkant draaien en vastzetten aan de achterkant.

Wat is er mis met gewoon google& na make up tips voor gala make up of gewoon kerst make up…? Op beautylab hebben ze wel een paar dingetjes.

Jaah dat was inderdaad een optie geweest! alleeen is jumex net een paar weken geleden weggegaan ;p ik ga gelijk naar de new look winkel #online (:
Heel erg bedankt!

Jaaa, dat heb ik al gedaan maar er is zooveel & kon niet gelijk dé goede dingen zoeken! maar bedankt!

Is dit iets voor make-up?

I’m watchinng (;

heey,

Zoek op youtube ‘waterfallbraid’ op. Super mooi kapsel is dat. Je kan het dan ook aan de onderkant nog krullen.

succes! :couplekiss_man_woman: