Gala

Ik had een vraagje,
Ik heb dus bijna gala, maar is het dan raar om niet op pumps te lopen?
Maar bijv. balerina’s , of anders met een hakje eronder?

Ik vind balerina’s gewoon kunnen hoor
dat staat ook gewoon chic bij en gala.
Veel plezier op je gala :grinning:

haha dankjewel :slightly_smiling_face:

Nee hoor daar is niks mis mee :slightly_smiling_face:. Ik had zelf ook lage sandaaltjes aan omdat ik geen zin had om na een paar uur al pijnlijke voeten te hebben :stuck_out_tongue:.

Bij ons had iedereen in het begin hakken aan en later liep iedereen op ballerina’s niet raar dus!

Ik had bij brugklasgala (neppe) all stars aan. (’:

OT: Ik vind dat dat gewoon kan hoor. (:

jaa, een vriendin had laatst een gala thema feest. entree met hakken en daarna gewoon op d’r vans hahaah :slightly_smiling_face:

Nee hoor. Bij mijn laatste gala had ik echt geen zin om dood te gaan op me hakken, dus ben ik maar op ballerina’s gaan. Ik voelde me alleen wel een dwerg tussen de mensen die op hakken liepen, maar aan het einde van de avond vergingen zij van de pijn en ik niet.

Toen ik gala had kwam iedereen aan op pumps… en had ballerinas mee (of de papa/mama die stond te kijken) om vervolgens op te dansen :wink:

Nee hoor, ik heb ook altijd ballerinas aan omdat ik gewoon lekker wil dansen zonder dat ik verga van de pijn. Ik heb zelf ook geen hakken die geschikt zijn voor een gala en ik vind het zonde om ze te kopen alleen maar voor het entree of de foto’s.