Gala, Wel of niet gaan?

Hé allemaal,

Ik zit met een probleem.
In april heb ik eindgala van school. Ik weet alleen niet of ik er wel heen zou gaan.
Ik ben vorig jaar pas op deze school gekomen en heb eigenlijk niet echt goede vriendinnen kunnen maken. Ik sta wel bij meiden in de pauze maar verder ga ik niet echt met ze om. Laatst vroeg ik hoe hun naar gala gingen en of ik mee kon en daar kwam eigenlijk het antwoord NEE uit. Ze hebben het niet zo letterlijk gezegd maar zo bedoelden ze het wel. Met andere meiden mee gaan is ook geen optie omdat die allemaal al vervoer hebben geregeld.
Nu weet ik dus niet of ik wel naar gala zou gaan. Ik heb al een keer een eindgala meegemaakt dus voor de ervaring of hoe je het ook wilt noemen hoeft het niet meer maar het is toch altijd wel een leuk afscheid met iedereen.
Als ik ga ik moet ik dus alleen en ik zou dan dus echt niet weten hoe dan. Ik heb niet echt kennissen met een leuke auto of iets.
Als ik niet ga heb ik het gevoel dat ik mij zo laat kennen tegenover de school, van zij durft niet eens naar gala te komen…

Wat zouden jullie doen?

Liefs.x

gwn gaan en nix van aantrekken en mis. een vriendin meenemen ofzo?

We mogen geen introducees meenemen =[

up

neem toch iemand mee, de leraren snappen het wel. Of vraag even een leraar op de gang en vertel wat er gebeurt is en vraag of je iemand mag mee nemen.
is het heeeeeeel toevallig in kampen?

Inderdaad misschien toch iemand meenemen?
En anders denk ik niet gaan…

Als je al iemand mee mag nemen, zou ik dat in jouw geval niet doen, omdat je niet veel mensen kent en zo blijf je een beetje aan die persoon plakken.
Maar het mag toch niet dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

En als je spontaan bent, kun je wel alleen gaan, alhoewel ik niet denk dat dat een optie is aangezien je al een jaar zonder vrienden door het schoolleven gaat.

Misschien kun je later aankomen en eerder weggaan? Ook al denk ik dat dat niet fijn is in je eentje natuurlijk, dus moet je wel met mensen praten en dansen, maak er iets leuks van.

Ik zou zelf niet gaan, als ik met niemand daarheen kon gaan.

ja ik hoef echt niet te proberen om iemand mee te nemen en net wat xMARSHMALLOWW zegt ik ken er al niet zoveel mensen en dan blijf ik er een beetje aan plakken.
@luxuryglamour nee het is niet in Kampen.
@xMARSHMALLOWW later aankomen kan niet je moet per se in zo een auto en alles aankomen.

Ik weet het gewoon echt niet…

@Snitchh nee ik denk dat ik mij dan een vijfde wiel aan de wagen ga voelen omdat ik dan dus weer achter die meiden aanloop waarmee ik in de pauze sta.
Maar het probleem is dat ik mij anders, voor mijn gevoel, overwonnen voel. Zo van haha door ons komt zij niet naar gala…

Wat lastig… Kan je niet aan een paar andere vragen (je praat vast wel eens met andere?) om samen te gaan? Of daar iig afspreekt? Een entree is niet zoveel hoor :slightly_smiling_face:
Wat je ook doet, je moet je er wel prettig bij voelen!

Ik zou zelf niet gaan als ik niet echt iemand kende, en de meisjes bij wie je staat in de pauze ook (niet letterlijk) nee zeiden… en aangezien je ook al een keer een eindgala hebt meegemaakt hoef je het idd niet te doen voor de ervaring.

gaan met een leuke date natuurlijk

jammer genoeg ook geen optie =[

Ik zou dan niet gaan… loop je een beetje in je eentje te dolen en nou dan ga je dus maar bij die meiden hangen die je al niet echt mee wilde hebben… En dan is het bv van oh zullen we daarheen en lopen ze weg en als je achter ze aanloopt ben je zo stalkerig en als je dus blijft staan sta je alleen…
Vreselijk ik zie het al helemaal voor me hoe ik me dan zou voelen. Nee die afgang zou ik mezelf dan toch echt besparen.

Het lijkt me niet echt prettig om alleen te moeten gaan, maar is het echt zo’n big deal dan dat iedereen er heen gaat en je anders ‘overwonnen’ bent?