gala : wel of geen panty?

hoii (:
ik heb morgen een gala.
maar ik vraag me dus af of ik wel of geen (huidskleur)panty aan moet trekken.
want ik heb open toe pumps. dus ben ik bang dat een panty niet leuks staat omdat je je tenen dan niet ziet zegmaar. alleen mijn benen zijn niet supermooi ivm voetbal haha blauwe plekken enzo.
ik dacht anders doe ik zelfbruiner op (ik heb wel goede) en dan geen panty. maarja je ziet dan nog wel beetje blauwe plekken.
wat denken jullie?
xx

Heb je mooie benen van jezelf? Ik dus niet. Echt van die witte vlekkerige, ik moet dus wel een panty aandoen! Wat ik heel jammer vind, want ik had geweldige open schoenen gezien maarja…
Trouwens ipv een huidskleurige panty zou ik gaan voor zo’n hele dunne zwarte glanzende.

Ik zou wel een panty dragen. En verwacht niet dat er veel mensen naar je tenen zullen gaan kijken, dus het kan best.

nou, ik zag het eerst niet zo zitten maar bij nader inzien doe ik toch maar een (huidskleurige) panty aan… want ik moet waarschijnlijk wel een stukje buiten lopen en het wordt -7 graden… :flushed:

Heb morgen ook een gala.
Zou wel gewoon een panty aandoen eigenlijk, aangezienj het best wel koud wordt. Maar als het erg opvalt bij je tenen, dan zou ik het niet doen.
Sorry, heb je eigenlijk niks aan =P

Wat je ook doet; doe géén glanzende huidskleurpanty aan. Ik had er ook een keer 1 aan; bekeek de foto’s later, en mijn benen leken ENORM. XD
Want die glans lichtte op ofzo door de flits van de foto .____."

ik zou voor de panty gaan, (bijna) niemand gaat naar je tenen kijken.
en ik denk dat wel meer zoiets hebben, bijna iedereen draagt een panty met gala.

ik had zo’n panty vorig jaar ook ja.
ik vond het juist mooi, maar okee :stuck_out_tongue:

haha voor de kou maakt het niet uit, ik ga in trainingspak er heen haha (:
ik ga even kijken bedankt voor jullie mening (:

Zeker een panty aandoen, maaree ik zou zelf een zwarte nemen en dan 20 den.

Wel panty.
Ik heb morgen ook gala (=

ik heb een blauw jurkje en zwarte open toe pumps. ik denk dat zwarrt dan niet zo heel mooi staat?

het vriest buiten?
doe altijd een panty aan, ik vind het juist mooi staat, als je een panty aandoet met peep-toe pumps!
of je moet van die optrek panty’s andoen, van die hoge kousen met een plakrandje, zakt die panty ook niet af, en het zit veel fijner.

volgens mij bestaan er panty’s tegenwoordig die maar tot halverwege je voet gaan!! dan kan je dus peeptoes aan, zonder dat je zo’n randje van je tenen ziet. Ik dacht bij de Hema, maar op de site zie ik ze niet staan. Maar op forum van VIVA heeft ook iemand ze bij de HEMA gezien.

Ik heb morgen ook gala, en ik doe zelf ook een panty aan want dan doen mijn voeten niet zo’n pijn xD

Ik doe altijd een panty aan bij mijn Peeptoes. Staat dat stom dan? Ik vind van niet. (Heb alleen nooit huidskleur maar een beetje zwart doorzichtig)

Ik heb morgen ook een gala :grinning: Ik draag geen panty, zonder is leuker vind ik

Dit ja. Geen huidskleurige.

Zonder panty vind ik echt not done, maar huidskleurig net zo goed! Doe zwart, 20 den. Véél mooier.