Gala vervoer

Oke ik zit dus met een probleem… ja probleem is misschien een groot woord. Nou over een ongeveer een maand heb ik gala op school, ik heb al een jurk enzo. Maar het vervoer ik nergens aan vervoer komen, nou zou ik eigenlijk samen met een vriendin gaan maar die heeft dus rond gevraagd en nou had ze iemand gevonden en daar past maar 1 iemand in dus … en nu weet ik dus niet hoe ik moet gaan … je kan natuurlijk ook wel met een normale auto maar toch wil ik iets speciaals…

xxx

volgens mij is hier al een topic over…
ga gewoon met de auto

ja aan je antwoord heb ik niet zoveel (: en er is hier nog geen topic over alleen vervoer TIPS en dan zeggen ze wat voor auto’s :wink: en dat is mijn vraag niet

ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon je ouders vragen of ze je brengen…

Gala op school en dan wil je iets speciaals? Is dat niet wat overdreven? Het is niet jouw feest ofzo, gewoon voor de school. Dusss… dat snap ik niet helemaal.

wat een nakker streek van die vriendin van je zeg!
kan jij ook niet met iemand anders meerijden?

nou dan moet je de volgende keer toch maar even wat beter kijken…
http://forum.girlscene.nl/forum/school/origineel-gala-vervoer-121319.0.html

Weet niet of het voor de topicstartster ook geldt, maar bij ons op school is het een soort traditie dat iedereen met speciale vervoersmiddelen komt. Bijvoorbeeld te paard, met een ouderwetse brandweerauto of in een getunede sportwagen.

On topic: Maar wat is dan precies je vraag? Want als ik het goed begrijp wil je dus niet dat wij mogelijkheden gaan opnoemen (zoals eerder genoemd brandweerauto etc.).

• Je zou kunnen vragen of je nog met iemand anders mee kan.
  • Of aan een kennis/ familielid met een mooie auto vragen of hij/zij je wil brengen.
  • Verzin iets met een andere vriend(in). Dat kan ook iets simpels zijn als versierde steppen of fietsen. Misschien niet zo leuk als een Hummer, maar het is maar net wat je er van maakt. Huur een bakfiets of zo.
  • Je kan ook gewoon bij de ingang wachten tot je vriendin er is met haar speciale vervoer. Dan rijd je dus niet met haar mee, maar je maakt wel samen de entree.

Gewoon van het gala gaan genieten, en niet te moeilijk doen over je aankomst. Natuurlijk is een spectaculaire entree leuk, maar daar gaat het uiteindelijk niet om. :slightly_smiling_face:

Hoezo verwend? Wat wil je dan, een limousine? Doe even normaal, we zitten hier niet bij My Super Sweet Sixteen. Het is gewoon een schoolfeest. Damn.

ga op je fiets.

bij ons met gala heeft iedereen iets speciaals.
limo ofzo.

Dat is toch juist leuk als je iets speciaals heb.

Euhm misschien kan je iemand vragen die hele oude auto heeft?
Dat is altijd leuk.

Precies! En dan doe je zo’n mandje voorin met een fles champagne erin en een vriendin achterop. Dat is pas een speciale- maar toch nog chique aankomst.

Vraag of je met een andere vriendin meekan?

hahahahaha geweldig xd

In een roze helicopter :pensive:

Bij ons met gala komen er heel veel met een limousine ofzo, vind ik zelf ook overdreven, maar goed, net wat je wil…

En ik snap ook je vraag niet:P

sommige reageren hier echt vaag…

bij veel scholen is het traditie om met speciaal vervoer te komen…

Je hoeft dan niet de topicstartser uit te maken dat ze verwend is enzo… Bij ons komt ook iedereen met appart vervoer…

on topic: wij gingen met een huifkar, maar alleen gaat dat niet zo goed denk ik…

[i]inderdaad. sommige reacties zijn echt raar. het heeft niks met verwend te maken… hahaha mygod!
bij ons met gala komen ze met de
huifkar
tractor
limousine.
hummer
carnavalswagens.

[/i]

Jouw reactie slaat echt totaal nergens op. Ten eerste is het een gala, en geen schoolfeest. Een gala is gewoon bijzonder en dan is het leuk om in iets speciaals aan te komen, met een paar vriendinnen in de limo ofzo. Best vet om een keer mee te maken, dan ben je niet gelijk verwend hoor.

een gala kan dan best speciaal zijn, maar je hoef toch niet meteen met een limo aan te komen. dat vind ik er echt zo rijk achtig uitzien. en tuurlijk kan dat leuk zijn, maar ik vind 't persoonlijk nogal overdreven
:roll_eyes: