Gala tips!

De tijd van gala feesten op school is weer aangekomen! Maar wat doe je aan, je aller mooiste jurk? En wat doe je met je make-up? Je haar styl, in de krullen of klassiek opgestoken? Ga je op sexy pumps of op comfortabele ballerina’s?

Zet hier neer wat je met je gala gaat dragen of ooit gedragen heb. Een foto van hoe jij eruit zag is ook leuk. Zo kan iemand anders ideeen opdoen! :wave:

xx
http://www.hilfertsheem.nl/Media/View/33553
De rechter ben ik, zo was ik vorig jaar gekleed met gala, ik had een h&m jurkje aan met een riem met een paarse roos. Verder hakken en opvallende ketting. Haha daarover was me vestje want we moesten buiten wachten, was koud. Me haar niks bezonders mee gedaan had het ervoor gewassen dus ziet beetje pluizig uit :stuck_out_tongue: Links is me vriendin x

http://www.newlook.com/br…ry=cat10019&bfh_ss=submit

Leuke jurken :slightly_smiling_face:

uhm, ik moet mijn galajurk nog kopen, maar het is een vintage cocktail-achtig jurkje; tot iets boven de knie, zwart en met veel gouden en zwarte kraaltjes, heel nice (:
en dan met zwarte afgetrapte ballerina’s (ik ben al 1.85 en ik hou van tegenstellingen haha)
en dan heel warrig haar, met nude lipstick en smokey eyes :]
oh, en waarschijnlijk nog een clutch ofzo.

Aargh, ik wou dat ik ook gala had! Hier in België is dat helaas niet de gewoonte. -.-

ik had een best wel lange jurk, omdat ik anders wou zijn dan anderen. Bijna iedereen draagt namelijk een coctailjurkje.
Ik had zwarte pumps aan, maar de hakken waren niet heel hoog. Die schoenen deed ik na een paar uur wel uit trouwens. xD
Mijn haar zat in krullen en opgestoken, maar dat zakte al vet snel uit dus deed ik het maar los.
Mobiel en shit bewaarde mijn vriendje in zijn pak. xD

Tietenplakband werkt echt trouwens, zeker aan te raden!

tietenplakband? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb gala al gehad, had een zwart jurkje aan. Alle spullen bewaarde mijn vriendje…

Ik had een kort paars jurkje aan met zwarte pumps! De hak was niet heeeel hoog, dus ik heb ze de hele avond aangehouden en mobiel ed bewaarde mn vriendje.

Ik woon ook in België en wij hebben wel een gala. De laatste dag van school.
Maar ik ga niet. Ik draag geen jurken en iedereen neemt zen vriendje mee maar ik heb er geen.

Ik vind het altijd wel leuk om van een ‘gewoon’ jurkje een gala outfit te maken. Gewoon een galajurk kopen is makkelijk, het is origineler als je zelf iets maakt vind ik. Voor kerst had ik een zwart overhemdachtig jurkje met knopen van Loreak Mendian, en droeg ik het met een zwarte ‘kanten’ panty (niet echt kant, maar ik weet niet hoe zoiets heet xD) en een diadeem met veren voor een vintage-achtig uiterlijk. Deze zaterdag heb ik een gala voor de laatste schooldag, en draag ik een seventiesding van Nümph; een oranje chiffon jurk met vlindermouwen en paarse/blauwe bloemen erop.

[i]Ik heb vorige week mijn gala gehad.

Mijn haren waren gekruld en in een schuine knot opgestoken. Ik zou in ieder geval niet al te hoge hakken aandoen, want je moet er wel de hele avond op staan/dansen etc. Oh en strapless jurkjes zijn kut XD en fashion tape blijft niet zitten. Heb de hele avond mijn jurk omhoog moeten trekken :x

En als jullie ook buiten moeten blijven staan zou ik zeker iets warms meenemen ;p

La photo; ja zat net mijn haar voor mijn gezicht :grinning:

http://i44.tinypic.com/5ocr3r.jpg

[/i]