Gala schoenen!

Hello everybody!

Ik heb 9 juni gala, en ik zoek nog de perfecte schoenen!
De jurk is gelukkig al binnen, een paarse jurk, dus wil ik graag zwarte pumps eronder.
Alleen de schoenen, dat is echt nog een crisis…
Ik wil graag pumps met een niet al te hoge hak, met een paar drankjes op moet ik er nog wel op kunnen lopen haha! Dus niet groter dan 10cm.
Weten jullie nog leuke sites? Of waar hebben jullie je galaschoenen gehaald?
Please let me know!

Ligt ook aan je budget. Bij van Haren, Schoenenreus etc. hebben ze vaak hele goedkope, maar die zijn uiteraard wel wat minder van kwaliteit (ook al haal ik hier ook vaak pumps en vind ik er niks mis mee) Ik heb mijn galaschoenen ook maar van een shoe outlet, haha.

Maar als je echt goede kwaliteit pumps wil, zou ik gaan naar Sascha of Dolcis ofzo. Of misschien bestellen op Zalando? Daar vind ik schoenen vaak duur, maar ze zullen dan ook wel van goede kwaliteit zijn (denk ik)

Sneakers kun je er ook onder doen als je dat al hebt? ik vind dat wel vet (L")

Bij Bristol hebben ze meestal wel goedkope, lage pumps.
Op onze school mogen we geen sneakers dragen hoor!

Sneakers onder een galajurk :grinning_face_with_smiling_eyes:
Dat lijkt me geen goed plan.

wow dat zou ik echt voor schut vinden :stuck_out_tongue:

uggs eronder, nog leuker :stuck_out_tongue:

Hahaha ik heb nu echt zo’n beeld voor me :stuck_out_tongue:

bleeegh dat is bijna net zo erg als uggs onder een galajurk idd. Alysamode kun je misschien kijken? Is niet zo duur en staan leuke schoenen op.

dit beeld:
http://forum.girlscene.nl…jurk/list_messages/177680

Bij van Haren!

Dat is wel erg, euh, mooi. Hahaha
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Precies :stuck_out_tongue:

Maar ontopic, misschien kun je bij www.asos.com kijken?

Bij graceland heb ik die van mij gehaald!

whahah, iedereen vind het lelijk x’D
maar ik had dat een x bij iemand zien staan en stond wel leuk :stuck_out_tongue:
ot: miss. bij vanharen, bristol, van dat soort winkels :slightly_smiling_face:

thanks everybody! het worden iig geen sneakers en uggs, aangezien ik een chique jurk heb staat dat er echt niet onder haha! ;p

ik ga wel even kijken bij de genoemde winkels! maar tips zijn nog altijd welkom!=)

Zoek je open schoenen of ‘gewone’ pumps?
Pumps vind je lijkt mij overal, tenzij je een bijzondere kleur zoekt.
Open schoenen zijn vaak best veel zoekwerk, ik heb uiteindelijk in een winkel in Rotterdam gekocht, waar ze echt héle foute schoenen hadden maar ook heel veel van t type ‘zilveren sandaaltjes met hak’, en dat zocht ik ; ) Maar moet je wel net in Rotterdam wonen :stuck_out_tongue:

van haren of shoe outlet :grinning:

Bij van haren hebben ze mooie en goedkope gala schoenen n_n en h&m.

Jaa, van Haren, maar als je echt lekker zittende pumps wil hebben die je vaker aankan raadt ik footworkpumps aan (te koop bij men at work), ze zijn wel 60 euro ofzo maar ze lopen zo ontzettend lekker:)