Gala schoenen.. HELP?

Dus ik heb gala schoenen en het zijn zegmaar een soort balerina’s alleen dan met een sleehakje, en in de winkel zaten ze goed, alleen nu merk ik dat me voeten er af en toe bij de hak uitschieten…
weten jullie hoe ik dit kan voorkomen? xD
iets erin doen of me voeten vasttapen ofzo? haha
k heb echt geen idee wat ik moet doen…

Alvast bedankt!

1 topic is genoeg. en probeer er iets in te stoppen.

sorry. wist niet bij welk ow ie het beste kon.

iemand nog tips? xD

Zooltje erin doen, of de schoen van voren opvullen met bv watjes…

oh dat heb ik ook altijd bij mn hakken! ik heb nou een zooltje erin zitten en aan de achterkant bij de hak een of ander plakstukje wat je kunt kopen. ik weet alleen niet hoe het heet, maar t lijkt net een dikke plijster van badstofachtig iets maar het werkt wel bij mij ^^

Bij veel schoenen winkels kan je daarvoor een speciaal zooltje kopen dat de hak smaller maakt zodat je er niet uitfloept (vaag woord). doe anders even navraag bij een schoenenzaak

Je hebt van die halve zooltjes… dat is soort gel en dan heb je of de voorkant van je voet of de hak… ik weet niet welke je moet hebben :wink: eerst hadden ze die bij de blokker maar ik weet niet of ze die nog hebben … ja kan het proberen… het is gel en doorzichtig dus valt het ook niet op ;)suc6

zooltje erin, scheelt een halve maat of plakstrip in de hiel, zijn er ook in gel (bama-tana antislip)

zie hier, het product op hun website met beschrijving

http://www.bama-tana.com/NR/rdonlyres/F72C17BB-B68E-4974-91B3-FCA34656CD58/0/bama_smilingfeet_heelliners_web.jpg