gala probleem?

hoi!
al mijn vriendinnen dragen op het gala supervette hakken. ik wil dat ook heel graag, maar ik ben al best wel lang. veel langer als al mijn vriendinnen. en als ik dan ook hakken aan doe, kom ik 2 koppen boven mijn beste vriendin uit! (ook boven al de andere mensen uit mijn jaarlaag ) maar ik wil ook zo graag vette hakken. ehm wat moet ik doen?

Tja, als je echt graag hakken wil, gewoon doen?! Misschien niet zo’n hele hoge dan…

Gewoon hakken dragen :‘D. Paar vriendinnen van mij zijn ook heel lang. Zij dragen ook gewoon hoge hakken :’).

heb ik ook altijd, gewoon doen!

Gewoon dragen en denken; fuck it ! :slightly_smiling_face:

Dan kun je toch een iets kleinere hak nemen? :'D

Gewoon doen. En geen kleine want dat is lelijk xd

jah mijn lange vriendinnen vinden het ook nie leuk als ze hakken aandoen, …dus doen ze dat nooit…maar iwkenie iemand als ik met een gemiddelde lengte begrijp het niet echt doe het tgewoon…het is maar voor een avondje

Hoe groot ben je dan?
Als je graag hakken aanwilt gewoon lekker doen, staat ook gewoon mooi ookal ben je groter als de rest

ik ben nu 1.77 dus ja haha
ik denk dat ik nu gewoon hakken aan doe, en inderdaad: fuck it wat de rest denkt :slightly_smiling_face:

(l)

Ik ben 1.79 en had ook gewoon hakken aan met een hak van 9/10 cm.
Ja ik was groter dan de meeste maarja boeiend, het was superleuk.

boeiend, is alleen maar mooi als je lang ebnt.

als je vriendinnen ook hakken dragen, dan kun jij dat toch ook gewoon? Als je dat niet zou doen zou je opeens evengroot als ze zijn.
Ik ben ook lang en heb ook gewoon 12cm hakken aangedaan naar mijn gala. Iedereen droeg hakken dus het was niet zo dat ik opeens nog langer dan ze was.