Gala kleding

Ik heb binnenkort mijn gala maar ik ben echt helemaal geen jurkjes met bling bling achtig type, ook zijn pumps niet echt mijn ding. Ik wil daarom in een zwarte leer achtige broek gaan met een blousje en wedges. Maar kan dat eigenlijk wel voor een gala of gaat iedereen me dan raar aankijken haha want ik weet dat al die meisje meisjes in lange witte jurken gaan alsof ze gaan trouwen ofzo :crazy_face:

Ik denk wel dat mensen zullen kijken dat is gewoon menseigen als iemand anders is. Maar misschien kan je op school vragen of je ook wat anders aan mag? En als je een lange jurk heb kan je ook gewoon sneakers er onder doen en niet alle jurken zijn bling bling zijn ook hele stoere jurken :wink:

Ik ga met hetzelfde probleem zitten als ik ooit naar een gala moet :'D Ik zou het iig dus niet vreemd vinden. Liever dat dan iets dragen waar je je niet jezelf in voelt.
Laat ze maar raar kijken, krijgen ze rimpels van :'D

Ja maar ach dat hele ‘‘gala gedoe’’ is niks voor mij, snap dat allemaal niet echt. Die jongens doen een overhemd aan met een broek en die meisjes doen helemaal hun best.

Hahaha precies! Ik ga het gewoon doen ik bedoel ik wil me lekker voelen en een leuke tijd hebben en daarna nog lekker de stad in haha

Maar als dat gala gedoe niks voor je is waarom ga je dan?
Ik zou dan gewoon niet gaan :stuck_out_tongue:

Het is het eindje van het jaar, een feestje om te vieren dat we geslaagd zijn, wil ik eigenlijk niet missen :slightly_smiling_face:

Ja oke dat zou ik ook niet willen missen :p.
Maar zou inderdaad gewoon aantrekken wat je wilt :slightly_smiling_face:
Schijt aan die andere mensen dan :wink:

Ga terug nooit meer terug naar die school hahah :grinning_face_with_smiling_eyes:

Bij ons doet niemand van die lange jurken aan! Ik had ook een simpel cocktailjurkje met pumps, maar wel gewoon omdat ik meestal op hakken loop en ook dagelijks jurkjes draag. Dus als ik jou was zou ik lekker dragen wat je wilt ghehe.

Jaaa, ik weet zeker dat ik me echt niet fijn ga voelen in een jurk. Maarja bij ons gaan ze dat dus wel doen, en het word waarschijnlijk een wedstrijdje wie ziet er het sletterigst uit

Hahhaha, herkenbaar! Zie-poes-net-niet-jurken :’).

Vooral niet bukken jurken !

Haha en van die opgebonden tieten die erbijna uitvallen :stuck_out_tongue:

Hahaha idd, kan je beter gewoon naakt gaan. Hoef je ook geen jurk te kopen!

Ik had een asymmetrische jurk aan haha, bij ons dragen mensen nog wel langen maar ook veel cocktail.

Ik zou het wel stoer vinden als ik iemand in een leren broek met mooie blouse zag! :slightly_smiling_face: Een meisje bij ons had met kerstgala een jumpsuit met glitters aan(zwart) en daaronder hakken, vond ook niemand echt ‘raar’ dnek ik.

Nee kan best vind ik. Ik wil eigenlijk nog een beetje me eigen stijl erin gooien zeg maar haha en met een jurk zie je daar niks van terug. Daarom denk ik een leren broek en een witte blouse, dan ben ik zelf in ieder geval tevreden met me outfit en ik kan er altijd nog toch pumps bij aandoen om het meer gala te maken haha.

Hahaha dit gaat zowiezo voor komen!

Ja, pumps erbij vind ik dan wel weer leuk, dan ben je gewoon meer ‘modern classy’ in een broek enzo :slightly_smiling_face:

Nou je bent er uit! Ghehe, het is ook heel fijn omdat je daarna nog de stad in gaat! Jurkjes zijn een ramp tijdens uitgaan.