Gala jurkje voor dunne meiden.

Haaai lieve meiden!

Ik weet dat er een algemeen gala topic is, maar daar laten meiden meer hun jurkje zien enz.
En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Het zit dus zo: Ik ben enorm dun, en 1.78 lang. Iedereen is jaloers op mn benen maar ik word er gek van…
Alle jurkjes die is pas staan oudbollig en niet mooi omdat ik - nouja- niet echt ronde vormen heb.

Hebben jullie misschien tipos voor een mooi jurkje?

liefs

Ik heb wel wat ideeën:
-Een jurkje met een band/riempje om de taille, geeft vorm
-Niet te laag uitgesneden
-Een wat meer wijd uitlopende jurk die aan de onderkant niet strak is, creërt vorm meer vorm.

Heb je er wat aan?

dan moetje een hele lange jurk nemen, kan nooit oudbollig staan.
Zegmaar echt heeeel lang, maar wel mooi classy.
me zus heeft dat ook en t staat der prachtig.

dankjullie wel!

aan een lange jurk had ik inderdaad niet gedacht!

Lange jurk idd maar wel mooi getailleerd

weet je wat heel mooi staat als je dun bent? de hoge geslote hals. Dan zie je je borstbeen minder en lijken je armen steviger…

Maargoed hier heb je niet zo veel aan:P

neem een jurk met ruffles!

Ik heb zelf een zwart jurkje, strak, hooggesloten en met cut-outs aan de bovenkant. Dan zie je veel been maar is het wel classy, en ligt de nadruk niet zo op een enorm decolleté ofzo. Ik zal kijken of ik een foto kan vinden van iets wat erop lijkt.

Een lange jurk inderdaad, dat legt de nadruk niet zo op dunne benen, maar wel op de rest van je lichaam!

http://www.globalfashionreport.com/images/en/378699.jpg

Hoop dat ie het doet. Zoiets, maar zonder mouwtjes en een stuk korter. En de cut-outs zijn anders.

Ik denk dat juist een gedrapeerde jurk wel mooi is en dan tot op de knie of net over de knie. Dan zijn dus alleen de onderbenen zichtbaar. Daardoor krijg je wat meer body en lijk je ook niet langer, wat je denk ik met een lange jurk wel krijg.

Ben ook dun en lang (1.80) en ik had zo’n jurkje aan op een gala.

http://i47.tinypic.com/2a6nwux.png

^
Oh die is mooi, ja! :slightly_smiling_face:

Ik ben wel dun, niet lang (maar wel zodanig slank dat ik lang lijk als ik niet naast iemand anders sta :'D) en ik had dit jurkje gekocht voor gala, kon er uiteindelijk niet heen.

… ok ik kan het even niet vinden, maar het was zegmaar een v’hals jurkje met brede banden over de schouders, poederroze. En dan een zwarte band in je taillen en daaronder een poef-onderrokje zegmaar, met allerlei sliertjes over elkaar, leek op veertjes, echt heel leuk.

Iets wat je meer volume geeft zegmaar, ik zou geen strak/bodycon jurkje doen, volgens mij benadrukt dat alleen maar je lengte en dat je niet zo curvy bent.

Gebruik het in je voordeel!
Strapless jurken: bij veel mensen niet mooi en dikmakend, omdat ze zo strak moeten zitten om niet af te zakken. Als je dun bent kan je dat echt heel goed hebben en staat het heel mooi! Vooral als het wijd uitloopt.
En idd, lange jurken, kunnen heel mooi zijn!

ik heb m jumpsuit gekocht uiteindelijk m
eiden! geeft ook meer volume!
heel erg bedankt iedereen xj

fotooooo

@ dontstopmoving die is echt leuk! :grinning:

ik heb een tijdje geleden een jurk gekocht op ebay maar die is mij helaas net te klein! misschien dat je die leuk vindt? :slightly_smiling_face:
hij is van erg goede kwaliteit en ik baal echt dat ik hem zelf niet aan kan!

http://www.lookbookstore.net/Pictures/DR-066/DR-066-2.jpg

waaaauw jennie die is echttt WAUW