gala jurkje in de zomer?

hi!
Ik heb deze winter een donkergrijs jurkje gekocht voor mijn schoolgala. 1x aangehad en nu ligt het maar in de kast…vet zonde. Zou ik het ook in de zomer/lente aan kunnen doen? En gecombineerd met wat?, om het wat minder ‘feestelijk’ te maken.
het jurkje:

http://img151.imageshack.us/img151/2213/jurkje4.jpg

weet ik niet,
maar up voor jou, want ik zit met ongeveer hetzelfde probleem…

ik zou zeggen, blote benen, slippertjes of sandaaltjes, een hoop gekleurde armbanden

dat is eigenlijk wel een goed idee. ;] zouden bruine H&M achtige sandaaltjes erbij passen? het heeft zilveren studs. of kan ik beter zwarte slippers nemen?

Bruine sandalen past denk ik wel ja, als je er dan nog wat rode en bruine sierraden bij doet… warme kleuren in ieder geval. en een grote zonnebril uiteraard XD

vind t echt een leuk jurkje trouwens, waar hem je hem vandaan? (A)

Dankjewel voor de tips trouwens!

ja dat kan,
we gewoon met platte schoentjes, sandalen of flatjes,
en dan een blazertje, of een gewoon vestje.
en dan mischien met gewoon een panty?

met blazer is ook leuk idd, en dan schattige ballerina’s :stuck_out_tongue:

haha dat wordt dus sparen voor schattige ballerina’s en een blazer XD

ahahaha dat jurkje doet me ergens aan cousin-it denken xD sorry
maar OT: ik vind het niet echt een leuk jurkje voor in de zomer… meer herfst/winter
in de zomer kan je beter witte/lichtere kleuren jurkjes dragen, heb je gelijk een excuus om te shoppen :wink:

hihi, maar dat is het 'm juist. Ik mag geen excuus hebben om te schoppen :zipper_mouth_face: ik moet namelijk sparen voor de meivakantie. Dus als het lukt om dit jurkje zomerproof te combineren, zou het erg goed uitkomen :relieved:

Hmm ik vind het niet zo passen bij de zomer, het is een beetje donker.
Maar je kunt het in ieder geval volgend jaar nog een keer aan doen? :stuck_out_tongue:

hmm ik denk echt dat het niet mogelijk is om dit jurkje zomer-proof te maken… maar je hoeft toch niet veel uit te geven voor een nieuw jurkje… ga eens naar de markt, daar vind je zoveel jurkjes. Wat dan wel belangijk is, is dat je goed aan de stoffen voelt (100% synthetisch moet je dus niet doen) en kijkt of de afwerking een beetje mooi gedaan is en dan ziet niemand dat het een jurkje van de markt is hoor! :wink: Koop zelf best veel van dure merken maar moet zeggen dat de kwaliteit niet altijd goed is, soms vind je op de markt kwalitatief 10000x betere dingen.
succes! x

leuk jurkje!
ik zou hem dan zonder panty doen en met zwartje (gladiator)sandaatjes of slippers.

hihi de meningen zijn nogal verdeeld zo te lezen.
Hmm, misschien ga ik het maar eens uitproberen…dan maak ik een foto ofzo :stuck_out_tongue:
En anders moet ik idd gewoon een jurkje kopen! Maar het liefst zelf maken, dan istie precies zoals ik wil.

Ik denk dat het te snel te donker wordt…

nee sorry vind het echt een feestjurkje

Ik vind het overdag wel kunnen hoor, maakt niet echt uit met wát.
Het is niet echt een typisch galajurkje of cocktailjurkje vind ik.

Dus leef je uit, haha! =)

ik vind het wel kunnen voor de zomer!