Gala jurkje, blokjes en bandeau bikini!

Hallo! Dit is mijn eerste verkoop topic!

• Ik ben niet aansprakelijk voor de fouten van TNT.
  • Ik ruil, als er natuurlijk iets leuks is!
  • Verzendkosten voor de koper.

:slightly_smiling_face:

http://

Mooie bandeau bikini met een ‘gladde’ stof, slechts 2 keer gedragen… Het topje is voor mij te klein. Maat: M, met een kleine B cup kan je hem nog aan… Al brengt deze natuurlijk niet veel steun. Bandje kan vast en los gemaakt worden. Aankoopprijs: ¤30 geen richtprijs, bieden.

Blokjes bikini, nooit gedragen. Gekocht omdat ik geen bikini had op vakantie en uiteindelijk de volgende dag een andere gekocht. En nu pas ik hem niet meer. Het blokjes randje van het broekje kan omhoog en laag worden gedragen. (zie foto’s) Maat: M, met kleine cupmaat pas je deze. Aankoopprijs: ¤20 geen richtprijs, bieden.

Jurkje van H&M, één keer gedragen op kerstdiner. Nu is de bovenkant te klein. Met zakken, een mooie gedrapeerde onderkant en een siliconen rand zodat hij minder snel afzakt. Maat: 36, voor kleine B cup. Aankoopprijs: ¤29,95 geen richtprijs bieden.

Ik bied 5 incl op je streepjes bikini:)

Nee, sorry dat bod vind ik erg laag… ^

Up!

Kan je er dan toch richtprijzen bijzetten, zodat iedereen weet waaraan jij zit te denken?:slightly_smiling_face:

Ja klopt. Maar je zou zelf ook geen bikini van 30 euro verkopen voor 2 euro… lijkt mij haha. :slightly_smiling_face:

Up, alles moet weg!

Haha, heb je gelijk in;) Alleen verzendkosten voor een bikini zijn volgens mij geen drie euro;) Maar succes met je verkoop! Uuup

Ik dacht dat die eerste bikini van de action was? :stuck_out_tongue_winking_eye: heb precies dezelfde lijkt wel .

-

Haha nee? Deze is uit een winkeltje in Frankrijk. :slightly_smiling_face:

Up, loopt lekker!

Up! D:

Hoeveel wil je hebben dan voor de ‘dingen’? De volle prijs? Wat wil je minimaal?

Hoeveel wil je hebben dan voor de ‘dingen’? De volle prijs? Wat wil je minimaal?

Aaah, die bandeau bikini is zo leuk! Maar ik heb xs :frowning_face:
Waar komt ie weg? :slightly_smiling_face:

De volle prijs niet maar niet minder dat 9 euro… Doe een bod. :slightly_smiling_face:

Deze bikini valt klein… Normaal heb ik ook S… Hij komt uit een winkeltje in Frankrijk.

Up!