gala jurk

Hello girls!!!

ik heb een beetje een probleempje…
ik heb een vriendin die klein is en breed gebouwd (NIET VET) nu heb ik er beloofd dat ik zou helpen een gala jurk uitkiezen want dat zag ze echt niet zitten! wie weet wat voor soort model je het best bij zo’n figuur kan dragen?? want dat weet ik eigelijk niet en dan zou ik er ook niet kunnen helpen!
tanx!!
ow ja… we willen geen lange avond jurk hoor! maar een sexy coktail ofzo…
kus

ik heb daar zo’n boek voor. Wat voor figuur heeft ze; is ze een appel zegmaar?
dan kijk ik wel even voor je.

vooral geen strappless, want dat staat dan meestal niet. Iets met een halter ofso

het enige wat ik kan bedenken is een wijd uitlopend model, een eh, hoe heet dat, A-lijn jurkje.

niet iets wat te strak zit iig, en ook niet te lang, lijken haar benen veel korter door

Halter, dan lijkt je nek langer.

gewoon wat jurkjes proberen, en als er een leuk jurkje is maar ze zich net iets te dik vind ofzo kan ze toch ook een corrigerende onderbroek aan?
Niemand die heet weet behalve jullie 2.

Een A-lijn jurkje, inderdaad.

Ja een halter jurkje denk ik

halter jurkje met a-lijn inderdaad, zoals iedereen hier al zegt :slightly_smiling_face:
& het beste met zo’n taille-ding nét onder dr borsten, vanaf daar wijd uit lopen.
dat verbergt dr buik enzo een beetje!
heb ook een vriendin die ‘iets steviger’ is, hebben zo’n jurkje gekocht & staat super!

succes :slightly_smiling_face:

thanks girls! kunnen we gaan shoppen!!
praatgraag: ik weet niet of dat boek nog andere tips geeft maar ze heeft een mengsel van een appel en een peer figuur…

alleen jullie hebben t allemaal over een a-lijn jurkje, wijd uitlopend jurkje maar krijg je daar dan geen ganzenkont in??

Ow, ik wou juist zeggen geen halter ; ) Maar ik weet t ook eik niet.
Iig A-lijn, dat zeker! En hoezo een ganzenkont? :stuck_out_tongue: Als het A-lijn is, zie je juist brede heupen niet, omdat die rok wijd valt :slightly_smiling_face: