Gala-jurk gezocht!

Hee Meiden,
Een vraagje…
Voor Juni moet ik een gala-jurk hebben… maar voor 1 avondje… en gala film-avond op school, met onze zelfgemaakte films…
Maar aangezien het maar voor 1 avondje is… weten jullie waar je heeeeel goedkoop een gala-jurk kunt kopen of dat je ergens iets kunt huren ofzo?
Of hebben jullie nog wat in de kast hangen dat je aan mij kunt verkopen/lenen?? (ongeveer maat L, want ben best breed in me schouders… en draag ook nooit jurken omdat ik daar niet echt mee sta…)…
Alvast bedankt!!
Liefs Vivian.

Als je echt een jurk wil lenen of huren, ben je ongeveer even duur of meestal nog duurder uit dan als je het koopt.

http://www.girlscene.nl/f…lpd_the_little_pink_dress

Die roze jurk met die strik van forever 21 vin dik heel mooi. Maar 21 euro, kan prima voor een gala dacht ik. Succes iig met zoeken!

ik heb er een gekocht bij de coolcat voor 7,50 hij koste eerst 50,- kon er verder niet echt ergens eentje vinden die ik leuk vond.
Verder hadden veel mensen een jurk bij de steps gehaald voor 30 euro ongeveer

Op zich best leuk, maar waar koop je die?? Want heb nooit van dat merk gehoord… Thanx!

Hier is een overzicht met onlineshops, daar kan je ook gewoon jurkjes bestellen!
http://forum.girlscene.nl…shops/list_messages/74281

Bij Coolcat zijn nu idd de ‘gala/kerst’ jurken heel sterk afgeprijsd, als ze er nog zijn tenminste…
Succes!

H&M

Bedankt, maar ik heb liever gewoon een winkel, waar je de jurkjes echt kunt passen… Zodat je gelijk kunt zien hoe ze staan…

Ik heb er wel die je mag lenen, als je het de moeite vindt m op te halen in Roosendaal of op een dag in Rotterdam als het zo uitkomt ; )
Maar goed, ik heb 4 galajurken, 1 echte baljurk en twee korte cocktailjurkjes.
Een rode met glittertjes (strapless, taille +/- 70) een paarse wijde (vrij wijd, alleen strak iets boven je taille, daaronder gewoon los en qua schouders moet het ook kunnen ; )), een gewone lange zwarte (heel simpel) en een rode helemaal vol met glittertjes.
De korte zijn gewoon van Mexx en H&M, kan je mss zelf ook nog wel kopen.
De baljurk is denk ik té voor je gala, maar is groen, strapless en heel wijd, en met pareltjes en zo.

Als je ze gewoon netjes schoon terugbrengt hoef ik er niks voor te hebben, anders alleen de stomerijkosten.
Maar t zou wel heel toevallig zijn als je zo dichtbij woonde dat je m ff op zou kunnen halen ; )

Heb je foto’s??!
En ik woon inderdaad niet heel dichtbij, maar als ze de moeite waard zijn kan ik misschien een keer die kant opkomen…

Welk deel van Nederland woon je?

Zoek even naar foto’s :slightly_smiling_face:

Oh, sorry… was net foto’s aan het zoeken, en mn moeder kwam langs, had even uitgelegd wat de bedoeling was en ze vond het geen goed idee… dus helaas!

Noord-Holland,… (maar ik reis wel veel voor mijn wedstrijden naar omliggende regio’s dus daar kan het eventueel ook hoor…)

Waar woon je ongeveer dan in noorholland want ik heb ook nog een gala jurk miss kan je die wel lenen

Hoe ziet ie eruit? … En waar woon jij dan?