gala date

Hey meiden,

Ik ben gevraagd mee te gaan naar een gala (als date) door een leuke jongen. Ik twijfel alleen of ik zal gaan, want ik ken die jongen eigenlijk niet zo goed en ken verder niemand op dat gala. Ook is het gala in een andere stad (half uur met de trein) dus het is niet zo chill om alleen terug te gaan 's nachts. Anderzijds, als ik niet ga, krijg ik later misschien spijt.

Zal ik gaan of niet?

Liefs,
een 19-jarig meisje.

Dat is een idee inderdaad. Thuis brengen gaat denk ik niet lukken omdat die jongen dan ook een half uur met de trein heen moet en dan weer terug, en dat allemaal midden in de nacht. Hij bood al aan dat ik bij hem kon pitten, maar dat wil ik liever niet aangezien ik hem niet zo goed ken.

Gaaaa. Nieuwe mensen leren kennen, kan nooit kwaad! En als het echt vreselijk is, ga je gewoon weer terug met de trein. Een half uurtje is niets :")

Ik zou het even checken of dan nog een trein terug gaat rond die tijd. Als het wel zo is, dan kan hij je toch afzetten :slightly_smiling_face: Is misschien wel fijn. En anders idd alleen en misschien vragen of iemand je kunt ophalen op het station, als je het echt eng vind. Ik zou denk ik ook gaan… ligt een beetje aan mijn mood :’)

ja dat is een idee!

Ik zou sowieso gaan en wat hier boven ookal wordt gezegd: even kijken of er toch wel een trein gaat en anders even vragen of je ouders of iemand anders je kan ophalen.

Ik denk dat het beste is om een vriendin mee te nemen :slightly_smiling_face:

Ik zou gaan, superleuk juist. Diegene die je heeft meegevraagd dumpt je echt niet zomaar hahah!

Haha, bedankt voor jullie reacties! Ophalen door mijn ouders (of als eventuele backup) zal niet gaan aangezien ik op kamers woon en mijn ouders aan de andere kant van het land wonen. Maar ja, ik weet niet, die jongen heeft volgens mij meer gewoon een date ‘nodig’ omdat die kaartjes per paar worden verkocht en hij niet alleen wil komen.

Ik zou er gewoon voor gaan, heb je misschien vrienden die daar wonen? Sowieso is terug reizen met een vriendin beter dan alleen? Besides that, nieuwe mensen leren kennen is leuk ^^

ik zou gewoon gaan, als het toch niet leuk is kun je ook terug naar huis gaan. zit je ook niet met die tijd met de trein :wink:

Als hij je heeft meegevraagd terwijl hij je niet zo goed kent lijkt mij toch echt wel een reden dat hij erover nagedacht heeft en ook wel zal zorgen dat je een leuke avond hebt! :slightly_smiling_face:

Ja ik weet niet, ik heb hem maar een keer gezien. Twijfel.

Misschien kan je er heel subtiel met hem over praten??
Je kan hem dingen vragen als: heb je daar afgesproken met je vrienden?/komen er veel mensen die je kent?
Ik denk dat je daar al veel uit kan halen.

Verder zou ik ook alleen gaan als jij er echt zin in hebt. Het lijkt me dat je een beetje moeite doet om er leuk uit te zien op die gala en om dan nou tegen een muur aan te staan en stilletjes weer naar huis te gaan…

gaaaa, ik heb dit echt precies gehad een paar jaar geleden, maar ik heb echt zoveel nieuwe mensen ontmoet :slightly_smiling_face:

Ken je geen meiden in die stad waar je kunt blijven stappen? Ik zou denk ik ook niet zo snel bij een jongen blijven slapen die ik niet zo goed ken

Kan je niet bij hem op de bank slapen? Ik snap dat als je hem niet goed kent dat je dan misschien niet in zijn bed wil maar daar slapen lijkt me chiller dan laat met de trein toch? Verder zou ik het gewoon doen. Er zijn waarschijnlijk veel meer dates die niemand kennen dus je bent vast niet alleen.

Bedankt voor jullie berichtjes!

ik twijfel nog steeds, ik heb niet meer gewhatsapped met hem daarna, awkward