Gala ;D

Over anderhalve maand ofzo hebben wij gala op school en nu zitten m’n vriendinnen en ik dus te bedenken hoe we erheen willen,
we willen namelijk wel iets origineels, niet met een limo ofzo ;p
ideeen?

Kom op, anderhalve maand :’)

Ik ging altijd gewoon met de trein/auto + te voet. Bij mijn school zat er nooit een grote show omheen.

Ga op de fiets :’)

Neuh hoe maakt het nu uit hoe je erheen gaat, de meeste mensen gaan toch direct naar binnen, die zien je niet eens aankomen waarsch (tenzij het bij jullie wel zo is maar ik denk niet dat men in de kou buiten wil wachten op elkaar).

Ik ga gewoon met de auto en de fiets mee denk ik :’)

Fiets mee voor een afterparty :3

Want met de limo is ook zo onorgineel.

Wat ik wel altijd leuk vond om te zien is in een winkelkarretje :stuck_out_tongue:

Bwahah die is eigenlijk best wel geniaal. Misschien een idee voor het themafeest dat ik heb over twee weken (thema=extreem).

bij ons komt het 6e jaar vaak in een limo… best onorgineel dus

Een tank!
Daarmee kwamen er een paar aan bij mijn eindexamengala…

Er was oooooit een topic hier met 500000 ideeën om origineel naar school te gaan (voor een goed doel).

Maar het ligt er een beetje aan of je het in stijl wilt of niet :’)
Koets? Hehe.

Wij gaan lekker met de fiets, bijna iedereen ghehe.

ga in een tuktuk (:
haha

De auto.

Op zo’n springding! Zo een:
http://www.speelotheekbambi.nl/upload/files/00000223.jpg

Of in zo’n oude auto haha! Had ik met een vriendin gedaan.
Ik vond gala echt geweldig. Ik mag volgend jaar met een vriendin mee :slightly_smiling_face:

haha dat wil ik doen xD lijkt mij echt wel grappig :stuck_out_tongue:

haha ja opzich, maar die weg daar heeft zo’n vet grote klinkers, dus ik denk dat je dan ongeveer uit je wagentje stuiterd ;p

Wij komen niet speciaal naar gala toe :’). Het is in een discotheek die niet op de plek ligt van waar iedereen van school woont, dus gaan we met nachtbussen erheen :’).

helicopter, hummer x) wel een beetje duur
of nog beter
een vliegtuig :grinning: xD
of olifant :grin: kameel?
Volgens mij is dit alleen niet zo realistisch o_O