Gaga steekt geld van actie in eigen zak

Lady Gaga voor rechter gesleept

(Novum) - Lady Gaga wordt voor de rechter gesleept. De barmhartige zangeres zou geld van haar liefdadigheidsstichting voor de slachtoffers van de ramp in Japan in eigen zak hebben gestoken, schrijft entertainmentsite Radar Online.

Gaga wordt voor vijf miljoen dollar aangeklaagd door een advocatenbureau uit het Amerikaanse Michigan. “Dat doen we om haar eraan te herinneren dat ze geld probeert in te zamelen”, zegt een woordvoerder.

Om de slachtoffers te steunen, verkoopt Gaga polsbandjes met de tekst We Pray for Japan. De bandjes kosten vijf dollar per stuk, plus nog eens zo’n vier dollar voor onder meer verzendkosten.

Volgens het bureau heeft de zangeres de prijzen onnodig hoog gemaakt en de winst in eigen zak gestoken. Ook zou ze niet duidelijk hebben aangegeven hoeveel van de vijf dollar naar de slachtoffers gaat.

Lady Gaga gaf vorige week nog een benefietconcert in Tokyo. In een bijbehorende persconferentie was ze tot tranen toe geroerd door het leed dat ze in Japan aantrof.

Bron: http://entertainment.nl.m…jesopbrengst-in-eigen-zak

Ik vind dit echt belachelijk. En al helemaal omdat ze een celeb is, en succesvol. Hoe denken jullie er over?

Ik weet neit of ik het meot geloven…

Ik vind haar sowieso een raar wezen, triest dit.

Als dit klopt, vind ik het toch wel erg triest.

^Dat

Ik weet niet of ik dit wel geloof.

Alsjeblieft laat dit niet waar zijn.

Ik weet ook niet of ik het geloof. Als het zo is, is het heel, heel, heel triest. Dan ontwikkel ik diepe Gaga haat. Maar ik ga er geen oordeel over vormen als er niets verder van bekend is. Ze is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen.

Ik geloof dit gewoon niet, kom op ze heeft toch al genoeg geld…

jongens
als het al gebeurd is
ik denk dat Lady gaga het dan niet zelf heeft gedaan
ik denk dat ze soms een berichtje moet inspreken of ergens bij zijn en dat de rest dan door haar personeel wordt geregeld en hoeveel zij verdienen :face_with_raised_eyebrow:?

Ik weetn iet of ik het moet geloven. Ze regelt die acties echt niet allemaal zelf, dat is meestal een externe partij waar zij alleen maar reclame voor maakt. Die zou het net zo goed gedaan kunnen hebben.

Vraag me wel een beetje af tot in hoeverre dit klopt maar ik zou het beetje bizar vinden als ze dat echt zo zou doen!

Wat is de bron van dit verhaal?

Indd. Áls dit klopt.