gadverdamme!

gadverdamme, ik kan hier echt niet tegen.
Er is dus een jongen waar ik echt al maaaanden verliefd op ben. Toen uiteindelijk heb ik zeg maar contact met 'm opgebouwd, hyves toevoegen, krabbelen en uiteindelijk msn uitwisselen. Toen praatten we echt heel veel. Vaak was het dat ik met gesprek moest beginnen, maar hij praatte vrolijk terug. Toen was er een tijd dat hij ook begon met praten en hielp om het gesprek op gang te houden. En altijd als hij of ik weg ging stuurden we elkaar een hartje.
Toen kwam ik ‘m een keer tegen met uitgaan en had ik met hem gezoend. Daarna was het nog steeds zo op msn, met hartje en alles.
En een keer later had ik weer met hem gezoend, en toen vroeg ik van of het meer voor m was of gewoon voor éen keer. Voor hem was het dus maar voor éen keer. Ook al was dit de 2e keer al. :’)
Dus ik best balen. En eigenlijk heb ik nu echt spijt van die vraag.
Want alles is nu anders.
We praten vrijwel nooit meer met elkaar, als we elkaar op straat tegenkomen is het gewoon hoi, maar twee weken geleden heeft hij me weer gezoend.
En ondertussen hoorde ik van een vriendin (j) dat hij met een ander meisje (l) smst dat ze zo leuk, lief en mooi is. Dat andere meisje heeft gewoon een vriend en doet doodleuk mee. J die zegt wel dat L dat vaker doet, dus dat ik daar niet teveel van moet verwachten. Maar ondertussen loopt hij nu ook weer precies zo te doen bij andere meiden, zoals hij eerst bij mij deed. Met hartje en alles. En het gesprek met hun starten.
En als ik een keer iets stuur dan krijg ik daar wel antwoord op, maar dat was het. Maar ondertussen tijdens het uitgaan zoent hij wel met me.

Oh en eventjes voor de duidelijkheid; hij is verreweg van een player. Het is echt zo’n type die alles op zich af liet komen en qua meiden zich niet echt druk maakte. En ik kan redelijk goed met zijn beste vriend, die zegt ook al dat hij hem raar vind doen. Dat hij zo achter die meiden aan zit, omdat hij dat normaal gesproken ook nooit doet. Ook neemt die vriend het ook wel heel erg voor me op tegenover hem. En nogmaals; gadverdamme! Ik kan hier echt niet tegen.
Iemand idee over wat ik kan doen?
Eerder als ik hem tegenkwam tijdens uitgaan keek ik altijd naar hem, gewoon een soort van ‘hoi’ blik, maar nu beni k alweer goed bezig om hem gewoon zo af en toe straal voorbij te lopen, haha.

Sorry voor het lange berichtje. (A)

goedso, gewoon negeren.
ik vind hem trouwens wel een player…

Hij heeft gezegd dat het voor 1 keer was en ook al is het vaker gebeurd ,hiermee bedoelt hij dus eigenlijk dat hij niet voor jou voelt, wat jij voor hem voelt right?

tjeh,
ik had dat eerst ook met een jongen en die had ineens een vriendin,
maar hij bleef wel tegen mij zeggen dat ik zo leuk en mooi en lief was,
en hij blijft schatje zeggen en hij heeft het al eens met dat meisje uitgemaakt voor mij maar nu is het toch weer aan.
jongens zijn gewoon zo lastig.
ik dacht ook echt dat het niet het type player was en dat hij zich er niet zo over druk maaktte of meisjes hem wel leuk vonden.
gewoon negeren,
je verdient beter
en ik weet hoe moeilijk het klinkt en dat het soms niet zal lukken,
maar probeer hem zo veel mogelijk links te laten liggen.

zo klinkt het wel ja,
maar hij is het echt totaaaaaal niet.
Het is niet dat ik het nu voor hem opneem ofzo omdat ik hem zo leuk vind, maar omdat het gewoon zo is.
This alleen allemaal moeilijk te beredenen zo. Je moet m maar gewoon kennen denk ik, haha. :stuck_out_tongue:

jaa als je pas een mening kan hebben als je hem leert kennen,
lijkt het me niet zo handig HIER hulp te vragen,
maar eerder bij vriendinnen enzo.

en die jongen waar ik het over had,
daar zou ik het ook echt nooit verwachten maar ondertussen praat hij wel met 100 meisjes tegelijk, noemt ze allemaal schatje en zegt tegen ze allemaal dat ze leuk zijn.
en dat noem ik toch echt een player.