Gaatjes

Ik wil graag tweede en derde gaatjes laten schieten. Enig idee waar dit kan en hoeveel je ongeveer kwijt bent? Wordt niet veel wijzer van internet… :bored:

Gewoon in je oorlel bedoel je toch? Ik heb dat bij een juwelier laten doen! Ik denk dat elke juwelier dat wel doet :slightly_smiling_face:. Volgens mij was het zo’n 20-30 euro. Je kan het ook bij een pierce/tattooshop laten doen, tenminste ik neem aan dat zij ook gewoon schieten. Want piercen is beetje overdreven door je oorlel en is ook duurder (40 euro).

-

Dat is veel zeg! Toen ik mijn eerste liet schieten bij de juwelier in mijn dorp was het maar 7,50? En ja, idd oorlel!

Ik snap trouwens sowieso niet echt hoe je dit niet kunt vinden?

http://www.lucardi.nl/nl-nl/oorbellen-schieten

10 euries.

https://www.siebeljuweliers.nl/oorgaatjes-schieten

12,50

Ligt aan de regio he. Niet overal zijn die winkels. Heb bijvoorbeeld nooit van Siebel Juweliers gehoord

Rond de €10 meestal. Let er wel op dat je 3e gaatje niet door je kraakbeen geschoten word, dan kun je het beter laten piercen ookal is dat duurder.

Oh ok.

Waar woon je dan?

Geloof dat het net niet in het kraakbeen zit dan.

up; Ga het niet precies zeggen, maar het is nogal een afgelegen dorpje hahaha

Ja welke provincie dan. Aangezien je in een dorp woont zal je sowieso wel een stukje moeten reizen naar de stad lijkt mij.

Oh zou best kunnen! Is inmiddels een poos terug voor mij. Volgens mij had ik het toen ook betaald voor een vriendin.

@TS: zit er geen strego bij jou in de buurt?

Zuid-Holland.

@ up ; Strego?

Strego ken ik ook niet inderdaad. Maar kun je het niet gewoon bij een juwelier gaan vragen.

Ik woon ook in Zuid-Holland haha en in een dorp en ik zou voor een piercing/tweede gaatje of naar de plaatselijke juwelier gaan of naar een piercer in Rotterdam.

Snap niet zo goed waarom er nu gezocht wordt naar een specifieke juwelier? :’) De prijzen zullen heus niet zoveel verschillen. Volgens mij heb ik voor mn tweede en derde gaatjes samen iets meer dan 20 betaald bij de lokale juwelier.

Hoewel piercen altijd nog beter is maargoed.

Omdat ik bijvoorbeeld wel wat rare dingen heb gehoord over laten schieten bij claire’s, en ik heb het nooit bij lucardi bijvoorbeeld of zo laten doen

Ik was laatst bij de claires omdat een 3de gaatje was dichtgegroeid maar die mevrouw zei dat ze alleen 1ste gaatjes schieten

Het is echt beter om te laten piercen, dan weet je zeker dat het goed gebeurd. Ga naar je lokale piercingstudio, of naar de stad!

Ik heb mijn 3e gaatje ook gewoon laten schieten dus niet gepierced, heb er geen problemen mee gehad is ook zo gedaan piercen lijkt me weer zo’n gedoe dus zou 't gewoon laten schieten als ik jou was.

In Den Haag zit een vrij goedkope piercingshop, daar kosten gaatjes 10p/st. met het sieraad er bij, is niet zo goedkoop als laten schieten, maar weet je wel zeker dat ze goed zitten! En dat je geen bloemkooloor oid kan krijgen!

Oh ik dacht dat strego bestwel landelijk was :’)

Maar inderdaad zoals de meeste zeggen, ga gewoon langs een plaatselijke juwelier. Enige waar je op hoef te letten is dat ze recht schieten. Maargoed, een echte piercer is daar wel veel beter in en kan die inschattingen beter maken.