Gaatjes steeds doorprikken?

Hai!

Ik weet niet of het hier goed staat, ik kon geen passender forum vinden en met zoekfunctie heb ik ook niks gevonden.

Ik heb sinds mei ongeveer gaatjes laten schieten in mijn oren (1 in elk oor), 6 weken laten zitten en ging allemaal prima. Maar nu ik ze dus uit mag doen en verwisselen moet ik telkens als ik nieuwe oorbellen er in doe, ook al heb ik maar 30 seconden geen oorbellen in gehad, weer iets doorprikken. Een stukje vel ofzo. Nu kan ik me niet voorstellen dat in 30 seconden dat al dichtgroeit. Dus misschien iemand enig idee wat het wel is? Het doet een beetje pijn maar niet heel erg.

Liefs!

jaaaaa, ik heb dus precies hetzelfde. iemand ze itegen mij dat dat het vuil is wat je met de sterilon ‘wegspoelt’, maar bij voelde het heel eng en ik kon de achterkant de 2e keer niet vinden. helemaal in paniek heeft me moeder uiteindelijk via de achterkant het weer door moeten prikken en nu zijn ze na 2 maanden nog steeds ontstoken. ik doe er niks mee, zou graag willen weten wat ik hiermee moet want vind het overdreven om hiervoor naar de huisarts te gaan. (niet echt meer ontstoken).

oke nu neem ik je topic over maar ik heb echt hetzelfde probleem :stuck_out_tongue:

Ik gebruikgeen sterilon meer. (: Af en toe maak ik het nog schoon met alcohol en dat doe ik ook altijd als ik nieuwe oorbellen in doe, even afnemen met een watje met alcohol. Maar dat vuil kan toch niet zo’n laagje vormen en ‘vast’ gaan zitten aan je huid zodat je het zeg maar van je huid moet aftrekken?

ja ik geloofde het ook al niet echt, maar ik heb ze sinds de vorige keer niet meer gewisseld omdat ik bang was dat het weer ging pijn doen, ik hem er niet meer doorheen zou krijge nen het weerzou gaan ontsteken.

Heb ik ook altijd en weet ook niet waar het vandaan komt. Maar zo te lezen hebben meer mensen dat dus zal het vast wel niets raars zijn lijkt mij.

Misschien plakken de 2 stukjes huid in je gaatje aan elkaar?

@ Inspiratielos2: Dat heb ik dus ook, ik durf ze niet meer te wisselen. :’) Maar bij mij duurt een ‘ontsteking’ ooit nooit langer dan 6 dagen ofzo?
@ Muki: Welke twee stukjes bedoel je dan? ‘In’ je gaatje is het al dichtgegroeid (als het goed is) en voor en achter zit geen stukje huid. Of je oorhuid moet dat binnen 30 seconden kunnen produceren?

Ik geloof dat het vuil is, maar in 30 seconden gaat dat wel eruuugg snel!

Haha in 30 seconden? Nah… dat lijkt me niet…bij mij duurt dat minstens een week x3

Vandaar dat ik dus ook niet geloof dat het vuil is.

Ik ga binnenkort maar bij de juwelier advies vragen. (:

upjee, nog steeds niet gewisseld xD