Gaatjes schieten in je oren, doet dat pijn?

Ik wil vanavond echt super graag ein-de-lijk gaatjes laten schieten. Maar ik ben vorig jaar bij die baarmoederhalskanker prik flauwgevallen van angst. (ja echt, niet door de prik, het werd zwart toen ik de naald zag.-ja, oke, ik had niet gegeten, zal wel schelen.;P) Dus ik ben echt een enorme pussy. Dus is weet niet of ik dat schieten wel durf, en toen ik net op google zocht zei iemand dat het een paar minuten lang echt zeer deed. Is dat waar? Doet het echt zo’n zeer?
xxxx

Het brandt wel eventjes. Vooral toen ik naar buiten ging, maar dat gaat na een tijdje wel weer over :slightly_smiling_face:

Als dat de ergste pijn is die je in je leven gaat krijgen, mag je je heel gelukkig prijzen. Dus gewoon doen, het valt echt mee!

ik voelde er niet echt veel van, ik had omstebeurt gedaan met zo een pistool. Dan zie je de naald ook niet

Doet niet echt pijn, maar als je de dag erna wakker wordt voelt het zo k*t! Dan doet het wel pijn.

Bij mij deed het helemaal geen pijn, het voelde alsof er iemand in je oor kneep met die nagels maar dan heel zachtjes. dus het doet echt geen pijn

Ohgod ja. Ik ben echt totaal niet kleinzerig ofzo, kan best goed tegen pijn maar (2e) gaatjes schieten was hell.

slapen is wel echt kut ik heb toen echt zitten janken dat ik niet kon slapen want ik ben een zijslaper en ja ik kon dus op beide kanten niet liggen.

maar toen ik ouder was heb ik een 2e stel laten zetten dus uiteindelijk zal het wel zijn meegevallen denk ik :stuck_out_tongue:
Gewoon doen (bijna) iedereen heeft het toch?

Hehe ik heb dat vorig jaar op 23jarige leeftijd EINDELIJK gedurft :’) Ik vond dat 't wel pijn deed maar het was maar 2 seconden ofzo. En daarna, was 't eigenlijk alleen maar branderig.

En nu vind ik ‘t keiiii cool dat ik eindelijk oorbellen in kan, dus het was het echt wel waard! Alleen als je dan na die paar weken eindelijk die knopjes uit mag doen, moet je gelijk andere indoen, dat had ik dus niet gedaan en het was na 1 nacht al dicht, en DAT zelf zitten doorprikken, doet WEL pijn :’)

Weetje wat ook helpt? :’) Ik durfde dat ook ECHT niet he, en ik heb dat tegen een vriendn verteld dat ik dat wou doen. En zij heeft me daar toen heen gesleurd, ik had eigenlijk geen keuze meer, als zij er niet was geweest had ik nog steeds geen gaatjes :’) En zij heeft ook het hele gebeuren gefilmd, te grappig :’)))

Het deed bij mij echt totaal geen pijn! Echt gewoon een klein prikje en klaar.

Oh god nu durft ze het vast niet meer te doen na al deze reacties :’)

het brand even, maar ik had er na een paar uur geen last meer van. toen groeiden ze half dicht en moest ik ze doorprikken :frowning_face:

Maar misschien kwam het doordat ik ziek was toen ik m’n gaatjes liet schieten. Want ik heb echt daarna nog 3 dagen met brandende oren rondgelopen, kan dus ook door de koorts komen ofzo. In ieder geval kan ik me van mijn 1e gaatjes niets herinneren dus volgens mij vond ik het toen wel meevallen.

je voelt er haast niks van

Het zal wel enigzins pijn doen ja, er gaat een naald door je lijf. Niet zo vreemd.
Duurt maar zéér kort, overleef je wel.

Nee ik vond het niet zeer doen. Maar misschien is mijn pijngrens wat hoger. Het voelt inderdaad wel raar als je naar buiten loopt.

:-#

nee hoor, even 2 seconden prik en dan is het ook over

ik heb volgens mij ook wel een hoge pijngrens, ik huil nooit om pijn, en vroeger huilde ik ook haast nooit nadat ik mezelf bezeerd had ofzo. ik ben alleen wel bang voor naalden/dokters en de pijn die die me geven omdat dat onnatuurlijk is ofzo denk ik. ;p

Laatste keer was 1 maandje geleden voor mijn tweede gaat je in mijn oor. En het was zo klaar en het deed helemaal niet zeer. Brand alleen een beetje als je naar buiten gaan.