Gaatjes laten zetten

Heey,

Ik heb al gaatjes in beide oren (sinds Mn eerste al hihi) maar ik zit nu al een tijdje te denken om in Mn rechter oor nog een gaatje te laten zetten gew boven Mn eerste in oorlel , t mag ook van Mn ouders enz (k ben 13) maar nou zit ik met twee vragen: 1. Zou ik alleen een tweede gaatje in Mn rechteroor laten zetten of ook aan Mn andere oor ? 2. Weet iemand in de buurt van Alkmaar (max 20 km verder) nog een goede shop en wat zijn er de prijzen precies ?

Alvast bedanktttt

Allebei de kanten. Ik vind een piercing aan maar 1 kant in het oor wel mooi, maar niet bij de oorlel. Persoonlijk heb ik m’n gaatjes gewoon laten schieten bij de juwelier.

Ik heb ook gewoon bij de juwelier mijn tweede gaatjes laten schieten. Kon gelijk gaan zitten, 10 of 15 euro geloof ik.

Ik zou ook 2 doen, dus in beide oren één extra. Kan bij de juwelier en is rond de 10 euro. Wanneer je de juwelier in stapt kan je gelijk om de prijs vragen.

Ik zou allebei je oren doen. Juwelier is inderdaad het beste. Claires schiet ook gaatjes maar ik zou ze daar niet laten schieten.

2e gaatjes kun je inderdaad gewoon bij de juwelier laten doen. Al geneest piercen wel sneller. Zelf heb ik links 1 gaatje en rechts 3 gaatjes plus piercing. Het is maar net wat je zelf mooi vind :slightly_smiling_face:

Ik heb een tweede gaatje in m’n linker oor. Ik heb het bij de juwelier laten schieten voor 49 euro, met de oorbel erbij. Maar die prijs hangt af van wat voor soort oorbel het is, ik heb een gouden maar die van chirurgisch staal kon je daar bijvoorbeeld voor 15 laten schieten. Ik zou gewoon eens kijken naar een website van een juwelier in jouw buurt, vaak staan de prijzen er ook bij.

Persoonlijk zou ik bij allebei de oren een 2e gaatje doen (ik heb ook 3 gaatjes in elk oor, maar ik gebruik vaak de eerste en soms de eerste en de tweede). Overigens heb ik ook alle 6 (3 p/oor) bij de juwelier laten schieten. De eerste had ik ook toen ik baby was.