Gaatjes laten schieten!

Ik ben volgens mij echt de enige hier, maar heb dus geen gaatjes en zou er ook niets van weten… Dus willen jullie me even helpen? De prijzen om het te laten schieten enz? Voor en nadelen? Ik weet het niet! help! :slightly_smiling_face:

Voordeel; je kan leuke oorbellen dragen. Je voelt het niet met schieten (hooguit brand het een beetje, maar pijn is ánders!), het bedrag valt mee.
Nadeel; het zou kunnen ontsteken (maar daar heb je een spray voor, die dat weer helpt weg te krijgen).

Amen.
Neem ze, niet piekeren, je hebt er veel plezier van!!

de prijzen zijn heel verschillend per winkel. ik heb laatst m’n 3e gaatje aan me rechter oor laten schieten en was ¤5.50 kwijt.
er zitten niet echt voor en nadelen aan. maar je moet het gewoon goed ontsmetten, met sterilon (hoe je ut ook schrijft) en als je het niet hebt, kun je dat daar wel kopen. (het voorkomt ontstekingen.)
naja ik hoop dat je er wat meekunt =)

het doet echt geen pijn hoor,je voelt eventjes een klein “prikje”
nadeel is dat ze kunnen dichtgroeien als je een tijdje geen oorbellen hebt gedragen

Ik heb ook geen gaatjes, ik hoef ze niet. Moet ik weer oorbellen kopen. Ik draag wel eens een bril, en ik heb haar met slag, en het haar zit altijd voor mijn oren.

Laten schieten is niet duur, maar ik ben een van de enigsten die het niet hoeft hoor.

De prijs hangt inderdaad van de juwelier af. Ik betaalde altijd 5 euro incl sterilon(wat overgens vet slecht is want het houd de wond open ==)
Voordelen: nou ja voordelen… het gewoon een lichaamsversiering. Er zijn eindeloos veel soorten oorbellen te koop dus je vind altijd wel wat. En je kan ze ook nog oprekken mocht je dat mooi vinden ;3
Het is gooedkoop, het schieten. Ten opzichte van piercen.
Nadelen: ze groeien dicht, of juist niet. Het kan ontsteken(heb ik bij 1 oor gehad en dat is niet fijn).
En laten schieten is ook heel onhygiënisch want dat pistool wordt op iedereens oor gebruikt <<

Ik zou het echt doen als ik jou was, ik durfde niet vroeger maar ik ben onwijs blij dat ik het wel heb gedaan!

@ E_kid; maar de ontsteking gaat er wel van weg dus… ;o

en ontstkeen vind ik iet echt een nadeel want dat doet niet zo veel pijn en gaat redelijk snel weer weg…

ik had in de zomervakantie een 2e gaatje laten schieten, maar die is dicht gegeroeid =\

Mijn nadeel is dat mijn oren slecht tegen bijna elke stof kunnen. Alleen goud en zilver kan ik in (heb ze nu alleen laten dichtgroeien.)

Het doet misschien héél even pijn, maar dat is het waard, vind ik.
Mijn oren zijn nooit ontstoken geweest en ze groeien ook niet dicht. Maarja, dat is bij mij.
En dat schietpistool maken ze echt wel schoon hoor!

Oke :slightly_smiling_face: Fijn dat jullie een reactie hebben gezet… maar is het echt mar 5 euro?

Goed lezen: hangt van de juwelier af

& die prijs die ik moest betalen was voor 1 oorbel!

Dus als jij er 2 had gewild was je 11 euro kijt o_O

meestal is het maar ¤7,50 ofzo, ik heb aan allebei de kanten 2 gaatjes en je voelt er echt niks van, ik was ook superzenuwachtig bij 2e omdat ik was vergeten hoe het voelde maar het brand alleen beetje xD na 1 min. sta je alweer buiten
mn traguspiercing was ander verhaal, dat deed best wel pijn XD

ik heb 3weken geleden een 2de laten schieten het was 5 euro per knt ^^
x

Oneee ik had echt een gaatjespriktrauma, ik moest keihard huilen en kreeg een ijsje als ik ermee op zou houden XD.
maar toen was ik 6. XD
ik hou niet van oorbellen.

wow ik betaalde 20euro voor het schieten+de oorbellen ö

Ik betaalde 10