gaatjes in t-shirt

weet iemand waar het vandaan komt? de gaatjes ter hoogte van je broekknoop, in je t-shirt/hempje… alvast bedankt!

Motten?

Dat heb ik dus ook! In serieus AL mijn shirtjes zit op precies dezelfde plek een gaatje!

Slechte kwaliteit stof.

misschien blijf je ergens haken? Aan je broeksknoop, tussen je gulp, ga je erop zitten ofzo? Zijn het dunne shirts van niet zo’n goede kwaliteit? heb ik namelijk ook bij H&M shirts…

Ja precies! en dan vooral bij die van de h&m.
Misschien door je rits van je broek?

Draag je een riem ? dan komt het daardoor !
En ik denk dat anders je broeksknoop en rits ook meespelen

volgens mij van schuren tegen je knoop oid

maar het zit in bijna al mijn t-shirts, dus ik zal niet ergens achter zijn blijven haken… en het ligt ook niet aan de kwaliteit want ook in de t-shirt van goede/dikke kwaliteit komen gaatjes, ik draag ook geen riemen, en ook mijn knoop is helemaal niet scherp. Het blijft vreemd!

Volgens mij gebeurt dat gewoon als je ergens tegenaan staat en dan ontstaat er wrijving tussen je shirt en broeksknoop.

ik heb eens van iemand gehoord dat het ook door riemen kan komen die je om je broek heen draagt. ik heb het idd zelf ook dat er gaatjes in kommen.

Ik heb dat ook bij een paar shirts, maar dan zit het aan de achterkant… ik vraag me echt af waar dat van komt.

Ik heb dat bij één T-shirt, maar dat kwam van de klerenhanger die ik er per ongeluk doorheen stak -.-"

heb dat ook… Maar ben bang dat het door motten komt… En dan zijn het net mijn leukste en nieuwste shirtjes en altijd op een opvallende plek!

Dit. Of tegen de rand van je broek, daar bij je knoop.

Komt door het linkerbovenhoekje bij je knoop, dat hoekje stof. Heb ik ook bij HEEL veel shirtjes, vooral als ze van katoen met polyester zijn, en motten eten geen polyester.

Ik denk van je riem? Ik heb het ook vaak

mijn vriend heeft hier ook erg veel last van, bij hem komt het door kleine beestjes die graag op donkere plekken komen. ze heten zilvervisjes en eten ronde kleine gaatjes in voornamelijk shirts, erg vervelend…

ze eten ook heel vaak gaatjes op dezelfde plekken, en ze zijn helaas moeilijk weg te krijgen ):

Bij mij door mijn riem

wasmachine