gaatjes in oren laten schieten?

bovenin heb ik wel gewoon laten schieten. gaat nog steeds goed
alleen heb ik toen ik em een jaar had een ontsteking gehad, maar dat lag aan de oorbel zelf!

Ik heb mijn tweede gaatjes bij de Etos laten schieten voor 2.50 per gaatje incl. oorbel. Best goedkoop (:
Maar ok, bij elke juwelier kan je dat wel doen.

Ik had het voor 30 euro per oor gedaan x]
Maar dat ligt aan welke oorbellen je uitkiest denk ik?
Want ik kon het ook voor 20 euro per oor doen, maar dat was met een stom oorbelletje.
En kan bij bijna elke juwelier.

Dan heb je mazzel gehad, en een ontsteking kan niet aan de oorbel liggen. :wink:
Gewoon laten piercen dus. Ik heb heel wat verminkte oren gezien door schieten in het kraakbeen.

Nogmaals [zoals ik in meerdere topics heb gezegd]: als je een gaatje laat schieten in het kraakbeen, wordt het staafje door je oor heen geduwd: het kraakbeen wordt dus opzij gedrukt. Daarnaast kan de klap van het pistool scheuren veroorzaken in het kraakbeen. Met piercen gebruiken ze een holle naald; ze halen dus een miniscuul stukje vel/kraakbeen weg, waardoor er minder druk ontstaat als er een staafje door heen gaat.

Dus. Kraakbeen-piercings dus lekker laten piercen. Niet schieten.

En bij het schieten is dat pistool niet compleet schoon.
Ze maken het wel schoon met die doekjes, maar aangezien ze altijd 1 apparaat gebruiken, blijft er altijd wel wat achter van de vorige personen. Zo kan je makkelijk een ontsteking krijgen. Bij een piercingshop gebruiken ze elke keer een nieuwe naald en gooien ze de oude weg.

weet iemand of je ook bij een juwelier je 2e gaatje kan laten schieten en zo ja hoe duur dat dan is??

^Ja dat kan en het is even duur als het eerste gaatje (: