Gaatjes in me shirt.

Ik heb nu al 20 shirts gevonden waar onderin rond me buik shirts inzitten. & ik heb geen motten maar toch komen er gaatjes in.
Ik weet echt niet wat ik moet doen want er komen gewoon plotseling gaatjes in.
in al me leuke shirts zitten nu gaatjes.
Weet iemand wat ik moet doen?
Of heeft dit ook meegemaakt?
liefs.

heb k ook;p komt doordta k waarsch tegen je knoop van je broek ofso scheurt;p

Waar koop je ze?
Misschien betere kwaliteit zoeken

Draag je vaak een riem in je broek?

bij de h&m. Maar me zus heeft ook heel veel shirtjes van de H&M en die heeft niks.

Nee ik draag geen riem!

Ik heb het ook. Echt verschrikkelijk irritant.
Ik heb al dingen voor motten en zilvervisjes in mijn kast, maar dat is het dus niet.

Misschien gewoon van een broek die je veel draagt, je tas, jas of de stoelen op school?

Ja, het is van je riem/knoop!

Ja maar het is nu bij mij echt heel erg. Shirtjes die ik net een dag heb zit de volgende dag al een gat in. Ik heb niks meer leuks om aan te rekken. Maar ik denk misschien doe ik dit wel zelf? trek ik te veel aan me shirts ofzo?

oh dat ik heb ook dat is echt stom :frowning_face:

Maar hoe lossen jullie dit op?

Motten en zilvervisjes kunnen ook pas in je kast komen als je kleren er ontiegelijk (lees; jaren en jarenlang) in je kast hangen! Volgens mijn moeder
Dus ik denk dat het van het schuren is aan broeksknopen/ritsen etc.
Het is niet op te lossen denk ik ?

Bij mij is het echt niet door de knoop van mijn broek, het zit ook gewoon verder naar de zijkant. Ik weet ook niet wat je er tegen kunt doen…

Want ik heb echt in al me leuke nieuwe shirts gaatjes. En ik word er echt heel chagrijnig van want al me leuke shirts gaan stuk. Echt niemand een oplossing?

Ik heb het ook… Mijn zus ook en moeder ook. Misschien is het ook iets met de rits van je jas ofzo?

Als het door je broek komt, zou je gewoon zo’n standaard H&M hemdje onder je shirt kunnen doen? Heb ik ook altijd en heb eigenlijk nooit gaatjes…

Dat heb ik ook altijd!! Waarschijnlijk omdat dat bij al mijn kleding van kutkwaliteit is(H&M). Bij andere kleding, van andere winkels/merken heb ik dat niet.

Volgensmij komt dit wel door je knoop ofzo.
Ik heb het ook veel, maar volgensmij kan het ook komen voor van die metalen studd-achtige dingetjes die veel op spijkerbroeken zitten, die zitten namelijk ook aan de achterkant waar ik het vaak heb.

Ik denk dat het wel helpt om je shirtjes niet te strak te kopen, want dan schuurt het wat minder, ik heb het iig minder in wat lossere shirtjes.

Heb ik ook wel eens last van! Ik doe ze dan altijd nog aan met een taillerok of gewoon je shirt in je broek (met een riempje ofzo), zodat je het gaatje niet meer ziet :stuck_out_tongue: