Hee Forum-Lezers,
Ik heb een vraagje
Ik heb al ongeveer 6 jaar gaatjes en nu is mijn gaatje helemaal uitgelubbert nog niet doorgescheurt maar het zit er wel aan toe te komen, dus wil ik me gaatje dicht laten groeien. Enig idee hoe lang dat duurt? want als ik dan weer nieuwe gaatjes wil schieten wil ik er meteen een 2e bij
gewoon doen nieuwe laten in schieten.
hoezo is schieten slecht?
Ik zou ze ook dicht laten groeien, of in ieder geval dat ze minder uitgelubberd zijn. Je kan ze ook nog een keer doorprikken dan
ja waar zitten de gaatjes? Oren? Want dat duurt zo verdomde lang
Waarom schieten slecht is…
Simpel uitgelegd:
http://www.youtube.com/watch?v=IKCW76znIwk
Voor het langere verhaal:
http://piercingforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=364
Piercing guns zijn in veel landen ook verboden, hier wilden ze het volgens mij ook verbieden maar dat ging niet door of zo… helaas.
Oh en @TS:
Ik neem aan dat je wel wat littekenweefsel hebt opgebouwd aangezien ze zowat uitgescheurd zijn (littekenweefsel kan aanvoelen als een hard stukje in je oorlel). Je kunt het teruggroeien en het laten wegtrekken van het littekenweefsel bevorderen door met Bio Oil of vitamine E olie te masseren elke dag.
geldt dat ook voor als je je navelpiercing eruit hebt gehaald? Want dat is bij mij ook helemaal hard geworden en het voelt zo vreemd aan :’)
Mijn moeder heeft al geen oorbellen meer vanaf haar 30e ongeveer, ze is nu 50 en je ziet nog steeds kleine stipjes.
Lijkt me duidelijk :’)
Ja zeker.
Dat kunnen ook littekentjes zijn, bij niemand wordt het onzichtbaar… Je kunt toch een stipje zien maar dat je er geen oorbel meer in krijgt.
Oke Bedankt voor de tips, ik wil niet helemaal dicht hebben want ik wil gewoon nog oorbellen dragen, dus ik denk dat ik gewoon een tijdje even niet meer moet dragen zodat het idd weer angegroeid is tot een mooi klein gaatje, en dan kan ik gewoon weer gaan dragen, alleen ben ik bang dat dat zo lang gaat duren !
Ja ik denk dat dat wel lang duurt. Ik heb soms echt maaaanden geen oorbellen in en ze groeien nooit dicht!
Ja maar omdat de mijne bijna uitgescheurt is hoef ik het niet helemaal dicht te laten groeien alleen een stukje, maar dan nog duurt dat ook wel lang lijkt mij.