gaatje in voorhoofd?

hee, ik had laatst een soort van ‘puistje’ op mn voorhoofd maar het was meer een ontsteking ofzo.
maar hij ging dus een beetje weg en toen kreeg ik een korstje en ik kan daar dus echt niet van af blijven dus ik heb net per ongeluk dat korstje eraf gekrabt en nu heb ik echt zo’n deuk in mn hoofd en je voelt het ook echt.
maar mijn vraag was nu, wat kan ik hier het beste aan doen? ik dacht misschien gewoon normale creme er op doen zoals nivea soft ofzo?
alvast bedanktt <3

foto ?

en ik denk litteken creme

ja ik zal wel even een foto maken, en ik heb niet echt litteken creme maar wel bio-oil…

inderdaad foto? dan kunnen we de situatie beter inzien. :wink:

Op de foto zie je alleen maar een rode plek…
Maar het is echt een soort ‘deuk’ want als je zeg maar met je vinger er langs gaat voel je dat
Ja best wel moeilijk uit te leggen…

zet de foto toch maar neer :")

Er vanaf blijven tot het weer genezen is.

uuh ik heb ook een soort kuiltje in mn voorhoofd, wat niet te zien is, alleen te voelen, maar dat is gewoon een litteken

ja maar het was zeg maar eerst een ontsteking en toen kreeg ik een korstje en toen ik dat korstje eraf had gekrabt bloedde het heel erg en nu is het echt zo’n ‘gat’

zoiets heb ik ook, ik had een keer een puistje tussen mijn wenkbrauwen en het korstje daarvan er dus afgekrabt, dat is nu nog steeds een litteken, soort ‘gat’ -__-

dat geneest wel, maar er is wel een grotere kans op een littekentje, dus smeer er wat bio oil op zou ik zeggen. Ik heb nu precies hetzelfde :stuck_out_tongue:

foto>

ik heb al jaren een ‘gat’ in dat kuiltje boven m’n lip van een mee-eter die daar ooit zat die ik te hard heb uitgeknepen. Litteken creme werkt dan het beste, als je het echt weg wilth ebben.

Ik heb ook zoiets maar bij mij is het meer een piepklein gaatje, wat eerst ook een puistje was :’)

dat had ik eerst ook nadat een het korstje van een grote puist eraf had gekrabt, maar dat is na een tijdje wel gewoon weer geheelt «( wat een raar woord eigenlijk)

okee dankjewel, maar ik hoopte eigenlijk dat het snel weg zou zijn, ga overmorgen op vakantie… -.-

dan heb ik school x.x

aawh ):

bij mij was het met waterpokken, ik krabte dat ook open daardoor ontstond een litteken, maar hmm ik weet niet echt, denk je zelf dat het een litteken is?

Misschien staat geheeld beter voor je?