gaat snel zeg.

o m y g o d. nee laatmaar, ik had het kunnen weten :wink: :wink:

Dat is niet vreemd.

Waarom moet hij per se een tweepersoonsbed aanschaffen omdat hij met jou heeft?

Ik kreeg ook pas een tweepersoonsbed toen ik al bijna 1.5 jaar samen met m’n vriend was. En vooral omdat ik het wilde, niet per sé omdat ik een vriend heb, al is dat wel handiger. Misschien heeft hij er geen behoefte aan of geen zin om er geld aan uit te geven ofzo? :’)

Mijn vriend had ook heel lang geen tweepersoonsbed en ik ben nog steeds in leven.

Nou sorry hoor, maar… :"D

:slightly_smiling_face:

:’)

Hoezo persé…? Ik kan amper draaien als ik bij hem ben, of ik val eruit. en met het geld wil ik best mee betalen hoor… :wink:

Heb je er zelf wel een dan?

Nouja, hoe jij het zegt komt het over dat jij per sé wil dat hij een tweepersoonsbed heeft. Ja oke, die problemen heeft iedereen denk ik wel die met z’n 2en in een 1persoonsbed liggen, niks aan te doen. En anders moet je dat met hem bespreken.

Wat een BS topic is dit weer. Moet hij maar per sé een twee-persoonsbed aanschaffen omdat jij dat wilt? Cool story bro.

Ja

Dit vind ik dan weer zo achterlijk, er staat echt nergens dat het persé moet, maar aangezien ik het vervelend vind lijkt me dit niet zo heel raar om heel eerlijk te zijn.

waarom ga je dan niet bij jou slapen? problem solved.

Gooi anders gewoon twee matrassen op de grond neer.

Ik vind jouw topic achterlijk. Als hij het zelf toch fijn zo vindt? Hij zal er toch de meeste tijd zelf in moeten slapen.

omdat dat misschien niet altijd kan…?

achut, hoe weet jij dat nou… ahhahaha lachwekkend dit hoor :wink:

Mijn vriend heeft dat ook niet. We leggen altijd twee matrassen op zolder. Hij mag het niet van zijn ouders, omdat hij pas een nieuw matras heeft gehad of zoiets? Maar we zijn al 4 jaar samen dus we vinden dat het best mag komen, maar ja het mag niet :face_with_raised_eyebrow:?

Btw: wat maak je veel topics over je vriend? ;o