Gaat mijn teennagel eraf vallen?

Het is heel raar om het uit te leggen, maar bij mijn nagelriem van mijn teennagel is mijn nagel soort van een beetje gebroken aan de rechterkant, als k verder in mijn nagel kijk zie k gewoon letterlijk dat er daar geen nagel is alsof dat het laatste stukje nagel is dat s aangegroeid maar je ziet wel duidelijk dat het s afgebroken of door schimmel is aangetast ik heb geen idee.

Mijn moeder zegt dat mijn nagel eraf gaat vallen en dat er daarna een nieuwe aangroeit maar ik heb op internet gelezen dat het ook kan zijn dat mijn nagel verder groeit en dat stukje dan gewoon naar voren schuift, ik weet niet wat k moet doen.
Ik ben bang dat ik een ingegroeide nagel zal krijgen… Als mijn hele nagel eraf valt hoelang duurt het weer dat k een nagel heb?

Heeft er iemand dit ook gehad?

ik denk dat je het beste gewoon even bij een pedicure langs kan gaan, die kan je nagel goed bijvijlen enz. als dat moet, en die weet waarschijnlijk ook wel of hij gaat ingroeien en hoe je dat tegenhoud.

En als ik jou was zou ik even een afspraak bij de huisarts maken, voor de zekerheid. Ik heb namelijk een ingegroeide nagel gehad en heb daar veel te lang mee rond gelopen, je kan er dus beter op tijd bij zijn.

Ik weet niet of hij eraf gaat vallen haha, maar ik weet wel dat het superlang duurt voordat je weer een fatsoenlijke nagel terughebt!

Mijn nagel is losgeraakt en eraf gevallen (yum) nadat ik terugkwam van vakantie, geen idee waarom. Maargoed, dat was dus augustus en hij is nu bijna helemaal aangegroeid, alleen de zijkant is vervelend en doet soms zeer.

Als je het niet vertrouwt moet je gewoon de dokter even vragen, die kan zien of het gaat ingroeien of niet.

Ik heb vorige zomer mijn nagel helemaal blauw gehad. Daarna had ik hem gestoten, en kwam hij aan de voorkant (de kant dat je hem knipt) een beetje omhoog. Helemaal in paniek…
Een paar weken later viel hij er vanaf en kwam er ook al een nieuwe nagel. Ik kon er erg slecht tegen, maar heb er eigenlijk niet veel last van gehad. De huid onder de nagel is erg gevoelig, dus ik droeg alleen slippers en open schoenen omdat dichte schoenen echt een hel waren. Het deed niet pijn, het voelde alleen erg vervelend aan.
Heb ook geen last gehad van ingegroeide nagels. Hij groeit gewoon weer netjes terug. Het duurt wel erg lang voordat hij weer helemaal terug is. Het is nu ongeveer een jaar geleden, en heb het tot op de dag van vandaag nog niet hoeven knippen.

Ik had geen last van de zijkantjes. Doet ook geen zeer. Ik denk dat het per individu verschillend is/kan zijn.

Heel veel mensen zeiden ook dat ik hem er gewoon af moest trekken, omdat hij op een gegeven moment echt maar aan een heel klein stukje vastzat. Uiteindelijk is hij er helemaal vanzelf in bed afgevallen. Had hem ook niet geknipt, dat durfde ik niet haha.