Gaat hij vreemd?

Ik ben nogal bang dat mijn vriendje vreemd gaat :blush:

Gister kwam hij weer een uur later dan we hadden afgesproken, dit smste hij voordat ie naar me toe kwam:
“Sorry ben ff wat later ga nog ff naar iemand toe voor dat dobbelen xxxxxxxx”
(we gaan met sinterklaas dobbelen dus dat zouden we ook regelen enzo)
Ik vind het nogal raar dat hij iemand zegt, hij kan toch ook de naam zeggen?
en een tijdje voordat we iets hadden maar wel al met elkaar gingen ging hij wel erg vaak naar z’n ex toe om haar te “troosten”
Ik ben dus zo bang dat hij vreemd gaat maar ik wil hem echt niet kwijt raken.

Ja, ik ruik het. Hij gaat vreemd. Jezus.

/

“Heej vriendje van me.
Ik moet je trouwens wat vragen… ga jij toevallig nog vreemd ofzo?”

/

Volgens mij is er geen subtiele manier om dat te vragen X’D
Maar geef hem hints ofzo?
Vertel dat je het zo vertrouwd enzoo gewoon totdat hij opbicht (<faal Nederlands)

Als je geen normale reactie kunnen zetten, reageer niet en ga lekker facbooken ofzo.

Verder zou je een beetje moeten vissen, bij wie hij was. Komt hij gewoon neutraal en goed over is er niets aan de hand. Als hij vreemdgaat zou zulke dingen vééél vaker moeten voorkomen :slightly_smiling_face:

Wat lol nee? Beetje té achterdochtig :’)

hmm nee zulke dingen moet je niet te snel denken… misschien was ie wel poepen ofzo maar wilde hij dat niet zeggen :’)

als je relatie goed zit kan je wel vertellen dat je er onzeker van word als die zegt iemand inplaats van bijv henk

AHAHA :’)

Vraag gewoon waar hij was geweest… een beetje subtiel natuurlijk, en wel op een goed moment :slightly_smiling_face:

Als vriendje en vriendinnetje moet je alles kunnen bespreken en geen geheimen voor elkaar te hebben.

en gaat hij vreemd dan merk je dat wel aan zijn reactie, of je komt er snel genoeg achter.

Als koppel moet je alles met elkaar kunnen bespreken, ook dit dus.

je kan zeggen: “ik weet niet of je het hebt gemerkt maar ik ben de laatste tijd zo onzeker en ben zo bang dat je me gaat dumpen of dat je iemand beters vindt.” kijk wat daarop zijn reactie is. op deze manier kan je wel in ieder geval een gesprek beginnen over vreemd gaan en over jullie relatie. als je echt van elkaar houdt kan zo’n gesprek gewoon zonder dat je verkeerd overkomt.

vraag gewoon of die zn ex nog ziet, zou ik ook raar vinden als ik nog een relatie met hem heb. Hij heeft toch met haar gehad dus daar ben ej dan wel onzeker over. Je kunt ook gaa nvissen naar dat ‘iemand’ maar als die dan uiteindelijk henk zegt verdenk je hem de volgende keer weer. Daarom kun je beter over zn ex praten dan dit smsje. yesss?

dan vraag je toch gewoon naar wie hij toen heen ging?

Ik vraag wel vaker waar die was enzo en als hij het allemaal verzint dan verlult hij zich van zelf wel…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Kun je niet beter met hem hierover praten ipv met ons?

Doet me denken aan een jongen die nu fuckbuddy’s is met zijn ex. xD
En daarnaast gewoon chicks heeft. :’)

Maar gewoon vragen.
Als jullie relatie serieus is kan je dat heus wel vragen…