gaat hij vreemd?

ik heb een probleempje, mijn vriend gaat vaak stappen met een groep mensen, hier zitten ook vaak meiden bij. het probleem is nu dat ik wel wat van die meiden ken maar het zijn echt meiden die graag aandacht van een jongen willen hebben, ik ben bang dat mijn vriend hier aan toe gaat geven. laatst zij die ook al ineens dat hij wat ging drinken met een paar vrienden van hem en wat meiden en toen kreeg ik van een vriendin van mij te horen dat hij zat te dansen met een meisje. ik had hem hiernaar gevraagt maar hij zij alleen dat het voor de lol was en hij verder niks deed. ik ben echt heel erg bang dat hij wat met een ander meisje doet, is dit raar? hebben jullie mischien wat tips?
groetjes lotte

Ik vind het vreemd dat jij het toelaat om hem alleen te laten chillen met meisjes die je niet vertrouwt. Anyway, als ik jou was zou ik hem confronteren en proberen achter te komen wat hij allemaal gedaan heeft.

De basis van een relatie is vertrouwen, en als je dat niet in hem hebt zou je maar eens even met hem moeten gaan praten.

Aiit… ik zou er met hem over praten…
en vragen wat hij precies onder vreemdgaan verstaat.
Meer weet ik niet echt te zeggen :blush:
iniedergeval veel suces!!!

Ik zou het gewoon aan hem vragen waarom hij zoveel met meisjes omgaat. Bij mij is het juist andersom, als ik een vriend heb, ga ik ook veel met andere jongens om. Ik heb meer vrienden dan vriendinnen omdat ik gewoon beter met jongens op kan schieten! Misschien is dit ook het geval bij jou vriend.

Om even te reageren op je vb. van het dansen met dat meisje: ik vind zelf dat dat niet te ver gaat, maar als jij dat echt niet graag hebt moet je gewoon met je vriend afspreken dat jullie dat allebei niet meer doen in de toekomst.
Je moet hem leren vertrouwen, maar hij kan je er wel bij helpen natuurlijk. Ga je soms mee uit met die groep? Anders kan je misschien afspreken om eens mee te gaan, dan kan je zien hoe het eraan toegaat en heb je er meer vertrouwen in als hij nadien nog eens zonder jou gaat.

Idd ! + hij klinkt niet echt vertrouwbaar…
Ik bedoel dansen is 1 ding; maar ik ken zulke meisjes.
Het begint met dansen en eindigt op sex.

1. Hoelang hebben jullie?
  2. Ga desnoods met hem mee
  3. Of hem bespieden ( ':
    en 4. Als het je zo dwars zit, bespreek het met hem, wij kennen je vriend niet, en/of die meiden

Het zijn gewoon zn vrienden, je vertrouwt m toch wel met zn eigen vrienden? Of dat nou meisjes zijn of niet. Heb jij geen jongensvrienden dan?

Mijn vriend heeft ook vriendinnen en het kan me echt niks schelen als hij er een keer mee danst, het houdt daar namelijk gewoon echt bij op. Ik vertrouw hem daarmee en hij vertrouwt mij ook met mijn vrienden.

1. 3 maanden
  2. heb ik wel vaker gevraagt maar dan zegt die op dat moment; is goed. en als die dan wilt gaan gaat die er gewoon vandoor zonder het te zeggen en krijg ik de dag daarna te horen .owja was ik vergeten…
  3. ik weet nooit waar die is ik krijg het achteraf wel te horen maar is elke keer wel weer ergens anders en op het moment zelf kan ik hem ook niet bellen want hij zet zijn telefoon altijd op stil.
  4. heb ik geprobeert maar hij neemt me niet serieus hij gaat gewoon lachen en loopt weg.

nou ik vind dat niet erg als die meiden als gewoon vrienden heeft, ik heb ook gewoon jongens als vrienden. maar deze meiden zijn gewoon van die goedkope ****** zegmaar ze doen echt alles voor aandacht van jongens.

ik was er toch achtergekomen waar mijn vriendje was zaterdag, dus ik ben ff gaan kijken . die meiden zaten wel heel erg om hem heen dus ik ben er naartoe gelopen, en net toen ik hoi wou zeggen (ze hadden me nog niet gezien) liep zo’n meisje op mijn vriendje af en deed haar arm om hem heen… ik schrok me dood, maar dat was dus nergens voor nodig want mijn vriendje duwde haar gelijk van hem af en zij dat ze nu toch eindelijk is moest begrijpen dat hij een vriendinnetje had. :cold_sweat: ik ben echt blij dat ik dit had gezien , ik ben toen niet meer naar hem toegegaan en ben gewoon naar huis gegaan. vanmiddag ben ik nog naar hem geweest heb maar niet gezecht dat ik dat had gezien anders vind die raar dat ik hem had bespied :kissing: