Gaat hij vreemd?

Dames,

De laatste tijd doet mijn vriend erg vaag. Hij negeert me veel, appt met andere meiden enz. Nu kreeg ik te horen via via, van zijn beste vriend, dat mijn vriend voor hun twee een dubbeldate had geregeld pas geleden. Zijn beste vriend wist niet dat ik een relatie met hem had, of überhaupt een vriendin had. Of te wel hij is vreemd gegaan… In zijn vorige relatie is hij vaak vreemd gegaan omdat hij niet genoeg liefde kreeg. Wat denken jullie is hij vreemd gegaan, of voordeel van de twijfel?!

Wat lulig van hem zeg,je kan pas oordelen als de waarheid word uitgesproken dan pas kan je oordelen.

ik zou om tafel gaan met hem,en waarheid achter halen wat je al weet van hem is natuurlijk niet leuk ik zou afstand van nemen hij is niet waard om met hem zo ver te gaan ik zou het willen weten wat z’n probleem is.

ik zou hem hem dumpen,na dat je van hem de waarheid hebt gehoord en ik zou niks meer van je laten horen blok alles van hem.

Zijn beste vriend weet niet dat hij een relatie heeft met jou? Dat vind ik wel heel erg vreemd. Ik zou ook met hem praten, kijken wat hij te zeggen heeft. Je moet zelf beslissen wat je ermee wil doen, maar zo te horen is deze jongen jou niet waard!

Dames,

Nee zijn beste vriend weet niet dat we een relatie hebben. We wonen in een klein dorpje waar relaties snel door roddels kapot gaan. Maar je verwacht wel dat hij het tegen ze beste vriend zegt, heb ik wel gedaan.

Ik ga straks maar eens de waarheid achterhalen…

Broken heart,
Thanks girls!

Ik denk dat je een betere jongen verdient meisje, maar ga eerst maar eens praten inderdaad :slightly_smiling_face:. En mocht hij het ontkennen, doorvragen!

Even op een rijtje; hij negeert jou, verteld niemand dat hij een relatie heeft met jou en regelt dates met een ander meisje.

Klinkt alsof jij de enige bent die in deze relatie zit. Oftewel dumpen die handel.