Gaat het echt zo snel mis met de aarde?

Ik zag pas op tv iets over, dat het al ‘mis’ kon gaan met de aarde over iets van 20 jaar. Dat diersoorten uit gaan sterven, en dat er veel mensen zullen dood gaan, of misschien wel iedereen.
wat denken jullie?

dat zou weet ik veel hoeveel jaar geleden al gebeurd zijn :stuck_out_tongue:

dus nee daar geloof ik niet niet

maar die gasten op tv zeiden dat het nog nooit zo erg geweest was, en als we niet snel in zouden grijpen we allemaal kapot zouden gaan. :crazy_face:

volgens mij zou in 2012 de zon ontploffen dan zou ook iedereen dood gaan geloof daar niet zo in ze hebben t al vaker “voorspeld”
We zien t wel weer over 20 jaar;)maar zou me der niet druk om maken hoor!

egtt heaa, hmm de wereld zal toch vergaan in 2012??
alleen die gekke verhaaltjes hoor je tegenwoordig hehe ^^

De ijs smelt, vieze milieu, blabla. Klopt wel, vooral door al die technologie van tegenwoordig… Er is niets aan te doen…

ook dat zeiden ze jaren geleden al.
Iedere keer is het hetzelfde verhaal, in het jaar dat vergaan we, gaan we dood etc etc

blijkt toch niet zo te zijn.
aantal jaren later… zeggen ze weer precies hetzelfde verhaal.

:stuck_out_tongue:

[b]dat de aarde zou ontploffen was een vaag verhaal van een of andere prehistorische stamgroep. Maar op tv hadden ze wel bewijzen ervoor.

En ook bv het ijs in de alphen, dan smelt zoooo facking snel. Echt eng.[/b]

haha laatst zeiden ze nog dat ze een verkeerde berekening hadden gemaakt, en dat het toch later is.
iedereen begon al te grappen dat ze net een schuilkelder hadden gebouwd etc etc :stuck_out_tongue:
dus klopt nooit echt wat van xD

Maar na de een en de ander gaat de wereld uiteindelijk wél klote xD
Maar wanneer precies? Dat is de hamvraag…

Als het zo is, is het zo. Je doet er toch niks zo aan, dan had het gewoon zo moeten zijn.

MAAR het kan kloppen hoor. Misschien nemen de mensen van de hogere macht de burgers in de maling.

ikzou het toch wel kut vinden als ik, mijn kinderen of kleinkinderen dood zouden gaan omdat de mensen die nu leven de aarde een beetje verkloten.

maar daar hoor jij er ook bij… Jij zit nu te girlscenen achter je pc… :stuck_out_tongue:

ja én?

én je gebruikt energie> slecht voor aarde blablablablabla?

ja dâh. Dat zeg ik net. ‘De mensen die nu leven.’ daar hoor ik hopelijk ook bij. :S

Ik geloof niet in die voorspellingen. Mocht er toch iets gebeuren, gaan we in ieder geval met zijn allen dood. Beter dan sterven terwijl er mensen zijn die je achterlaat of andersom, toch?
Ik maak me geen zorgen.

ik had ‘als ik’ niet gelezen. Excuse me maar ja

er zijn al diersoorten die uitsterven…
maar of het echt ‘mis’ gaat met de aarde…
ik weet sowieso niet wat ik daar precies onder moet verstaan, en ik ga me er dus ook niet druk om maken verder…