Gaat Henna fout uitpakken?

Ik zag laatst Masha’s filmpje op Beautygloss.nl over het haarverven met Henna, en wat ze er eigenlijk niet in vermelde was,
Stel je hebt je haar geverfd (zoals ik) met chemise verf, bij de kapper, gaat de kleur dan niet fout uitpakken?
Ik ben namelijk hier een beetje bang voor : een tijd (2jaar ofzo.) geleden heb ik mn haar geprobeert te blonderen, wat achteraf ORANJE werd… Maar na verloop van tijd, en de zon, is het gewoon letterlijk een soortige blonde kant op gegaan … Ik ben bang dat als ik er nu met bruine Henna overheen ga, wat ik uiteindelijk wil doen, om een bruine egale kleur te hebben en de uitgroei weg te werken, dat het dan nog een rodere tint krijgt. Weten jullie het?

Ik zou het niet weten, up!

Nee echt niet doen,
dan krijg je zeker een reactie erop.
en geen leuke ^^
heb ik vandaag op mijn opleiding geleerd.

2 jaar is lang, dan kan het best al over zijn, dat het bijvoorbeeld groen uitslaat ofzo. Maar pas wel op dat je met blond haar gauw naar de oranje kant gaat met henna als je niet op past :wink:

xoxox

ik ken een meisje dat met henna rode stukjes in haar haar had gedaan, maar
door de zon (? of iets anders, iets chemisch kon ook) was het blond geworden
was niet echt mooi

vraag het eens bij je kapper.

Ik heb op beautygloss er al meerder stukjes over gelezen, ook 1 dat ze vertelde dat je als je je haar chemisch gekleurd hebt dit er eerst echt uit moet laten groeien voordat je het met henna gaat kleuren, anders pakt het idd verkeerd.

ik had er henna in gedaan op me geverfde blonden haar pakte het goed aleen op zwart is het niet te zien:P

en vandaag heb ik het weer gemies geverft en werd het grijs dus daarna beter niet meer verfe

en paar jaar gelede werd het groen bij mij

zwarte henna?

Dankjulliewel. Veel verschillende reacties dus.
Ik wil er bruine Henna in doen, zodat het een egale bruine kleur word, dus dan is er kans dat het de rode kant op gaat? Hell no, dat wil ik niet!

gewoon op een klein plukje haar testen!

Ohja klopt … Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb!
Topic kan geclosed worden xx.

Als je blonde haren hebt en je doet henna op je haar dan krijg je volgens mij groene haren.

Als je geverfd hebt kun je NATUURLIJKE henna gewoon gebruiken.

Als je weer wilt gaan verfen moet je wachten tot het is uit gegroeid.

hoezo?
mss als je geblondeerd haar hebt maar toch niet op natuurlijk blond haar…