Gaat dit ?

Nee, niet voor school.

vind ze niet echt voor school, maar 't kan opzich wel

Nou ik vind ze wel te hoog… Ik heb ze ook in de winkel zien liggen , ik vond ze wel mooi en best goedkoop… Maar toch te hoog

Ja het is leuk. Als je het leuk combineert dan. Dus niet met zon skinnyjeans en dan een wit tanktopje ofzo:P. Je moet er dan wel echt een leuke outfit van weten te maken die niet ordinair overkomt. (want ik vind die schoenen best wel snel ordinair, zeker bij een jong meisje)

:ok_woman: ja en boeie wat andere vinden !!!

ik vind ze super super mooi:aanbid:,
je kunt ze heus wel naar school aan doen ( als je er tenminste op kan lopen ;p ) en je moet gewoon aandoen wat je zelf mooi vind (:,
trouwens ik wou dat ik zulke hakkenn aan kon ;o
ik ben 1.80 en als je dan hakken aan doet dan word je echt nagekeken;p
vind ik best wel *** omdat ik er opzich wel op lopen kan :flushed:

Gwn doen als jij het wilt en als mensen er iets van zegge : :fu: voor hun

Hangt er van af, als je verder heel kinderlijk bent vind ik het niet zo, maar anders wel.

Ik vind dat het wel kan, wanneer moet je je hakken dan dragen? Je zit de helft van de tijd toch op school :'D

Als je meestal nooit hakken naar school heb gedragen zou ik deze hoogte al helemaal niet doen :S

Ik vind ze leuk! Maar ik zou misschien beginnen op iets kleinere hakken, dan kan je er misschien beter op lopen en valt het ook minder op dan als je in 1x 12 cm hoge hakken gaat dragen.

Ik liep in de derde ook al op zulke hakken dus ik vind het wel kunnen.

Oh god, je zou maar nagestaard worden.
Dat zou echt een vreselijke ervaring zijn, als mij het zou gebeuren zou ik ook jaren depressief worden. Want ja, het is natuurlijk heel erg als iemand naar je kijkt!

Gewoon doen dus, lekker boeiend.

Het is toch iets wat JIJ wilt.
Je bent niet op de wereld gekomen om een ander een plezier te doen met wat jij draagt.

He, die heb ik! :relieved: Ik draag ze eigenlijk alleen als ik niet veel hoef te lopen of naar een speciale gelegenheid. Ik zou ze niet naar school aan doen, niet omdat ze zo hoog zijn maar eerder om je voeten te redden.

Als je er op kunt lopen, vind ik het wel kunnen :slightly_smiling_face:

supermooi, maar kan gewoon naar school,
moet je er wel gewoon op kunnen lopen anders ziet het er echt belachelijk uit…

als je twijfelt moet je het niet doen.
maar als je ze echt leuk vind dan doe je ze gewoon aan toch

mooie hakken <3
toen ik in de eerste zat droeg ik als enigste van de brugklas hakken van 9 cm en daarna droegen meer meiden hakken, als jij het leuk vindt gwn doen !
ik ga nu naar de 2de en draag gwn nog steeds van 9 cm, maar soms van 12 cm =) ik ben gek op hakken ! doen wat je wil, scheit hebben.