Gaat dit leuk staan ??

hee,
ik wil graag me haar verven in deze kleur;

http://www.consumer.schwarzkopf.nl/uploads/pics/03_300707_Endorser_news_brillance.jpg

maar ik zie er zo uit zegmaar; (stomme foto)

http://94.100.120.26/1209750001-1209800000/1209762501-1209762600/1209762512_5_wtP7_1.jpeg

niet zo heel duidelijke foto…

eerlijke reacties zouden leuk zijn :stuck_out_tongue:

x

ik denk dat het best staat, maar dat dit veeel leuker is.

Ik denk dat het je wel zou staan!

Ik denk ook wel dat het zou staan, maar mijn ervaring is altijd dat je eigen haarkleur toch het beste bij je past :slight_smile:

ik denk dat het even heeeeel erg wennen is,
maar dat het wel super mooi en warm staat!

Ik weet niet of de foto van jou zegmaar, of die heel erg bewerkt is of niet.
zo niet; je hebt wel een hele lichte huid, met rood haar valt dat vaak wel meer op,dat zou ik wel even goed afwegen (:

Verder vind ik je haar nu echt geweldig (: maar rood zou zeker ook wel staan denk ik.

Volgensmij zou het je wel staan! :slight_smile:
Maar wel even wennen lijkt me :3

Het zou je wel staan ja! Maar ik vind blond denk ik toch leuker :3.

Ik denk dat het wel stoer zal staan !

Lijkt me wel leuk staan

Lijkt me lekker vampierachtig (Victoria uit Twilight ;p)
Nice!

ja hoor doen!

Je hebt wel een erg bleke huid… Dus dat kan of heel gaaf staan, of het kan ervoor zorgen dat je eruit ziet als een lijk… Niet lullig bedoeld :flushed:

Maare, ik denk niet dat je je haren in een keer zo kunt verven. Omdat je best blond bent, wordt het waarschijnlijk knalrood als je die kleur erin doet :stuck_out_tongue: Dus kijk eerst even heel goed op de verpakking voor je de verf koopt, of het wel geschikt is voor blond haar.

Ik zeg: doen :tipping_hand_man:

Ik denk dat het mooi zal zijn (:

haha thanks peoplee! nou weet ik zeker dat ik het ga doen.
en me huid is niet zo licht van mezelf, er was een flits.
oeeh ik ga het doen, post wel een foto als ik het gekleurd heb!

Jaa dat zou je geweldig staan! Past goed bij je huidskleur & de kleur van je ogen :grinning:

Ik denk dat het je mooi zal staan. Misschien nog wel beter dan je huidige kleur.

denk het wel dat het leuk staat !:smiley: