Gaan we mannen ooit begrijpen

:dry: Serieus kennen jullie dit ? Kennen jullie mijn frustratie en onzekerheid ? :bored:

Ik ben heel onzeker van mezelf, zeker omdat hij het 5 weken geleden uitgemaakt heeft omdat hij niet voelde wat hij wilde voelen voor me, na 1,5 week hadden we weer contact en miste hij me toch meer dan die had verwacht en hebben we besloten om toch terug bij elkaar te gaan. Achteraf ben ik er TE MAKKELIJK weer gelijki n gestapt. Voor hem is het nu weer koek en ei en ik zit toch nog beetje op het puntje van me stoel van ja maar wat als :flushed: … Hij zegt elke keer dat ik niet onzeker moet zijn want hij is blij met ons en met mij … Maar toch is er gewoon een angst … Zeker omdat hij twijfelde over zijn gevoel … maar ja ik ben verliefd dus ik nam hem direct terug toen die dat wilde want was veel te bang dat ik hem alsnog of weer kwijt zou raken als ik hem zou laten wachten :flushed:

Begon vanochtend al. Ik stuurde goeiemorgen … Naar mijn vriend echt pas 2 uur later krijg ik Goedemorgen terug :hammer: moet ik zeggen ik ben al een onzeker tiepje van mezelf. :rage: daarop gereageerd en begon te appen omdat ik bezichtigingen in mijn woning had. Dus zijn zus is makelaar geweest en die wilde me graag helpen, dus ik zei echt lief van der waarop hij zei dat het inderdaad heel lief was … Dus ik zei kan niet anders ze is familie van je … Zegt die dat klopt …

Dus ik eindigde het gesprekje met de woorden “Ik hou van je :hugs:” … De HELE fucking tijd reageerd hij op elke berichtje en op dat laaaaaaaaaaatste berichtje daar zegt hij gewoon helemaal niets op !!

Als ik bij hem ben is die onwijs lief voor me, steeds kroelen, continu tegen me aan willen liggen altijd me hand willen vast houden al liggen we in bed of op de bank, kusjes geven zoenen me overall mee naar toe willen nemen als die de deur uit gaat ofzoo …

Wat denken jullie ? Maak ik me nou echt onnodig ongerust ?? Is het echt mijn onzekerheid ?

Wordt zo moe van mezelf :cold_sweat:

Jij maakt je zelf onzeker.
Als je naar elkaar toe groeit, ga je elkaar beter begrijpen.

Ik begrijp ‘mannen’ meer dan ik jou snap. Je bent gewoon veel te ongeduldig, verwacht niet van hem dat hij constant staat te trappelen om een berichtje terug te sturen.

Veel jongens zijn niet zo’n praters op whatsapp, mijn vriend is daar ook wel een beetje een voorbeeld van haha. Maar probeer het een beetje los te laten als hij zegt dat hij blij met je is dan zit het toch goed. Overthinking is killing you.

Thanks girls… :hugs:

Had het even nodig , betreft mijn onzekerheid daar heb ik gelukkig hulp bij gezocht want het ging soms echt de overhand nemen …

En betreft me vriendje, zal wat minder van hem verwachten kwa appen en wat meer naar positieve kanten kijken

x.

Ik denk dat je het erger maakt dan dat het is, doordat je teveel nadenkt over onbelangrijke dingen. Dat denk ik, misschien is het niet zo, maar zo komt het over.

Er zijn ook zo veel jongens die niet snel ik hou van je terug zulle zeggen.

Het zijn maar berichtjes. Je moet kijken naar je relatie als je samen bent, als
Dat goed is, denk ik dat er niks aan de hand is. Je moet wel wat minder onzeker zijn dat
Is helemaal niet nodig

Probeer wat minder onzeker meis, nergens voor nodig! De meeste jongens zijn niet zo heel spraakzaam op whatsapp. Dat is mijn vriend ook niet altijd, maar je hoeft er niet gelijk wat achter te zoeken. Misschien is hij ook gewoon met wat anders bezig. En je zegt zelf ook al dat wanneer jullie samen zijn alles wel goed is. Ik denk dat je daar je conclusies uit moet trekken, en niet uit de whatsap berichtjes.

Je zegt zelf al dat het super fijn is als jullie samen zijn, dus om je nou onzeker te gaan maken vanwege een paar whatsapp berichtjes is niet nodig.

meiden, jullie zijn echt zoo lief, dankje wel dit heb ikz o nodggg!