Gaan jullie de uitdaging aan?!

Hejj Hejj,
Ookal is het slecht weer, het is bijna zomer& ik wil mijn bikinibody terug!
Dit is GEEN AFVALTOPIC maar meer iets als die andere topics voor een zomerlijf :grinning:

MAAR er natuurlijk wel een verschil en dat is dit topic start (voorlopig) 2weken,
in die 2 weken gaan we ons (proberen :p) aan regeltjes te houden enzoo:

Dit zijn ze:
-2weken alleen maar water (of thee, koffie, of andere natuurlijke GEZONDE dingen) drinken
Zeker geen frisdrank of sappen met veel suiker!

-2weken geen snoep eten (wordt moelijk voor mijzelf), voor derest eet je wat je wilt maar met mate ehjaa

-1,5 liter water per dag

-minstens 3uur op de week te sporten (zelfsamengestelde work-out, verdeel zelf je tijd)

-&het leukst: je mag 1schransdag houden per week waarin je alle regels mag overtreden maar wel niet ovrdrijven

Okee dit zijn alle voorwaarden, je mag hier over je workouts schrijven watje maar wilt eignlijk ook foto’s met inspiratie zijn toegelaten (er is wel al een ander topic voor) maargoed

We beginnen met een periode van 2weken omdat dit niet te lang is enje dan beter volhoud (dat is toch bij mij het geval)

dus wie doet er mee?
stel je zelf even voor& zeg wat je eventueel wilt veranderen aan je lichaam

je kunt andere topics met workouts ofzoo uiteraard combineren met dit hier,
dit is hier vooral bedoeld om elkaar moed te geven& door te zetten

Trouwens je kunt voor&na foto’s trekken want een gezonde eet-& drinkstijl heeft véél effect op het lichaam (puistjes…)

Ik zal even beginnen:
Ik ben dus sarah, ik ben 14jaar en mijn BMI is iets van 19, ik wil gwn graag een strakkere buik, boven-armen&-benen :grinning: