Gaan jullie 4 april staken?

Oproep aan alle leerlingen en leraren,
Op maandag 4 april 2011 is er weer een landelijke leerlingen staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie.
Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!!
Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door om de staking een succes te maken,
zodat we de regering over kunnen halen om alle nieuwe plannen in te trekken!!

Ik kreeg dit mailtje en ik ben wel is benieuwd wie van jullie dus gaan staken.

Ja volgens mij wel.

ja ik denk het wel, haha mn uitwisselingsmeisje uit Frankrijk is dr dan, dus dat wordt wel grappig.

idk, ik denk het wel…

Ligt eraan.

Nou, ik ken niemand die gaat staken, dus ik ga daar niet in mijn eentje staan :’)

o niet? vreemd!

ik ga staken, als de rest van de school ook gaat staken.
anders kan ik mooi al m’n uren dubbel inhalen haha ;p

ik las trouwens eerst skaten haha ;p

ik denk het wel !

Ik heb er echt niks van meegekregen, dus ik ga er niet van uit.

jup!

ik heb er nog niemand over gehoord…

Pff… weet je wat het is, die 1040 uur is niet eens zo heel erg, maar hoe de meeste scholen het invullen is gewoon krom.

Ik zit niet meer op de middelbare school maar ik denk niet dat ik mee zou staken. Bij ons op school werd je daar namelijk om geschorst.

Oooh. Die staking bij mij op school was toen zo raar. Wij hadden de ergste van heel Noord-holland, iets van 15 mensen opgepakt. :’’’)

Idioot. Maar, nee. Ik studeer, dus kan ik moeilijk gaan staken voor de middelbare school.

Ik heb er nog niemand over gehoord. :stuck_out_tongue: Ik zie wel

Ik heb dan SE-week, dus hoef dan wss alleen voor een proefwerk naar school, dus ik ga niet staken dan denk ik.

huh!? De zomervakantie ingekort! No way!! Ik wordt nu al gek van al die school en studie-uren, dan heb ik echt wel een lange vakantie nodig als compensatie!

Onze school heeft wel 1x gestaakt, maar weet niet of we dat weer gaan doen?

Ik heb er ook niemand over gehoord, dus nee :stuck_out_tongue:

Volgensmij wel, ach het is wel leuk :"D

Nee, 1 heb er nog niemand over gehoord 2 onze school zit blijkbaar al aan die norm XD