Gaan er mensen naar de Na Examen Dagen?

Hallo!!

Ik vroeg me af of er hier ook mensen zijn die naar de Na Examen Dagen in Eindhoven gaan of er naartoe zijn geweest voorgaande jaren? Ik heb er veel zin in, maar weet eigenlijk niet wat ik er van moet verwachten.

Groetjes :grinning:

nooit van gehoord (vorig jaar examens gehad)
up voor jou.

Nee, ik ga naar de eurekaweek van Rotterdam… lijkt me leuker

Wat is het?

Het is een soort van “bijeenkomst” van 3 dagen waarmee je Eindhoven verkent. Het wordt georganiseerd door een aantal studentenverenigingen. Je overnacht in een studentenhuis samen met nog wat mensen en er worden feestjes en een bbq georganiseerd en nog wat dingen.

Hoi Tammeke,

Ik heb twee jaar geleden meegedaan aan de ‘Na Examen Dagen’, en ik kan het je voor de volle 100% aanraden. Sterker nog, ik ben vorig jaar ook echt lid geworden van één van de studentenverenigingen die Eindhoven rijk is, en ga dit jaar ook een groepje begeleiden! Ik heb er echt heel veel zin in, en iedere student in Eindhoven met mij. Het is ieder jaar weer even leuk. Ik ben overigens in mijn jaar ook alleen gekomen, vond 't ook een beetje eng, maar het is me echt heel erg meegevallen. Hopelijk heb ik je nog wat enthousiaster kunnen maken.

Tot over 2 dagen!