GA.MA stijltang gelijk aan de CHI ISO Farouk stijltang [te koop, klik hier snel]

Beste dames,

Hierbij verkoop ik mijn stijltang die nauwelijks gebruikt is en daarnaast een goede staat verkeerd. Het is een zeer goed werkende stijltang die over de laatste ION technologie beschikt om het haar te verjongen en te herstellen tijdens het steil maken van het haar. Het maakt het haar glanzend, zacht en niet meer statisch. Ik zelf spreek uit ervaring, aangezien ik een hele bos lang én krullend haar heb en mijn haar prachtig steil maakt. Daarnaast is de tang verstelbaar op een voltage van 110 tot 220. Qua resultaat en werking is de tang hetzelfde als de CHI ISO stijltang. Helaas blijft de tang hier maar in de kast liggen en maak ik er geen gebruik van. Ik kan er vast wel iemand blij mee maken!

De winkelwaarde bedraagt +/- 99,90.
Doe een serieus bod en hij is van jou!

Mocht je meer vragen hebben neem gerust contact op. Je kunt zowel bellen als e-mailen.

Telefoonnnummer: 06-19035245

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/uiterlijk-haarverzorging/m691517967-ga-ma-stijltang-gelijk-aan-chi-iso-farouk-stijltang.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

-

Up!

Slotje. Dit lid is verbannen.