Ga jij naar Pinkpop 2009!?

Ga jij naar Pinkpop 2009!?
Hoeveel dagen, met wie, welke camping,
voor wie kom je, enz :slightly_smiling_face:

btw im new, hi ^^

Als je ergens een topic over wilt maken moet je voortaan eerst even bij de zoekfunctie kijken oftie niet al bestaat. Want een pinkpop 2009 topic bestaat namelijk al. De zoekfunctie staat in het forum helemaal onderaan de pagina.
Welkom, trouwens.

Boring line-up, dus nee.

noozz die line up is lame.
Ik ga over 2 weken naar groezrock :3
Dat heeft pas een zieke line up.
Zaterdag iig.
Vrijdag is emo dag, die heeft echt een debiele line up maargoeeeed.

ik ga alleen maandag, met n paar vrienden.
En ik ga voor The Kooks en Snow patrol.

ik ga ook.
eerst zou ik alleen de maandag gaan, maar nu ga ik ook de zondag.
voor you me at six(zondag) en maandag vindi k eigenlijk alles wel okee.

misschien alleen die maandag, want de dag erna begint mn toetsweek.

nee ik ga niet, ik wilde wel eerst gaan maandag voor anouk, maar nu treed gavin degraw op 1 juni dus ga ik daarheen en 5 juli wel naar anouk in westerpark, haha. Tenzij gavin degraw ook nog naar pinkpop komt zoals vorig jaar.

Ik ga niet,
het programma valt echt tegen.
Wou naar Rock werchter. Dat programma is gewoon PERFECT <3
maar dat is weer midden in mijn toetsweek :frowning_face:

maandag voor snow patrol

nee.

Ja, ik ga :slightly_smiling_face: Met een vriendin en mijn vriend ^^
We gaan vooral voor The Kooks en Franz Ferdinand. Billy Talent, Novastar en The All-American Rejects ken ik niet echt en Katy Perry en Amy MacDonald hoef ik niet te zien. En de rest vind ik wel leuk ^^
We moeten alleen nog ff kijken hoe we dat gaan doen met de trein op de terugreis enzo, want normaal gaan er zo laat geen treinen meer -.-
En als het aan mijn ouders ligt ga ik de volgende dag weer gewoon naar school.

Heb mijn geld uitgegeven aan een kaartje voor Graspop, kan helaas niks anders betalen voor dit jaar meer. c:

ik ga drie dagen :]

was het maar zo

Nope , ik vind het programma kut. Volbeat is opzich wel awesome maar voor dat geld naar een festival gaan waar ik maar een band leuk vind is ook niks :expressionless:

En wtf Bruce Springsteen xD

Heb er helaas geen geld voor! :frowning_face:

Nee

3 dagen, met vrienden.
Ik slaap thuis… Ik ga echt niet op die stinkcamping liggen als mijn huis 1 km verder staat.
Ik ga voor: AAR, The kooks, killers, me first and the gimme gimmes, novastar, elbow, white lies & james morisson